Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Allting har sina för- och nackdelar, men detta förslag är jag faktiskt emot. Skulle det inte bli ett mycket tyngre och mer krävande program om dessa slogs ihop? Och för oss utan tillgång till extremt kraftiga datorer skulle programmet gå segt och det skulle bara bli jobbigt. Fördelen är väl dock att man slipper exportera in och ut från olika program, det skulle ju bli enklare. Det finns säkert fler fördelar som inte jag känner till, men enligt mig är det bättre om programmen skiljer sig - då blir det mer kategoriserat och flera olika enklare program.

• 1 månad senare...
Postad

Jag tror inte att en kombination är att föredra, jag tror mer på bättre integration. Skulle det bli ett program (vilket det inte kommer bli) skulle dom dessutom få göra en väldig kompromiss, mellan ett NLE interface och vad nu man kan kalla after effects för.

Jag är rent generellt emot program som försöker göra flera saker samtidigt.

Postad

jag håller med de ovanstående..om de e just redigering kan man faktiskt fixa den biten i AE med ju..man klipper inte direkt utan drar på de lager man har gjort klart i olika compositioner...och snacka om hur dyrt de skulle bli då...

Postad

att få en "real-time" timeline i AE och kunna göra disk previews som alternativ till ram-previews vore väldigt trevligt, väldigt jobbigt att man inte kan spela upp saker i AE i nån vettig realtid.

Postad
att få en "real-time" timeline i AE och kunna göra disk previews som alternativ till ram-previews vore väldigt trevligt, väldigt jobbigt att man inte kan spela upp saker i AE i nån vettig realtid.

ne det håller jag med...iaf när de gäller film..om man ska animera saker är de en annan sak..

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...