Gå till innehåll

Helsingborgs filmfestival.


Leviant

Recommended Posts

Usch, nu börjar nervositeten komma krypande. Bara 2 timmar kvar tills mitt bidrag skall visas. Känner hur magen börjar vända sig och yrseln slår undan fötterna. Aldrig varit så här nervös förr.

 

Födelsedagen heter filmen och är ca 10 minuter lång, ska försöka lägga upp den här på forumet så fort mina nerver lagt sig efter visningen. Ni som ser filmen ikväll, skriv gärna ett par kommentarer om den här nedan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ojdå, har helt missat att det var Helsingborgs filmfestival idag. Så går det när vänner fyller 30. Skriv gärna några rader vad du tyckte om det, om några filmer var speciellt bra och hur välorganiserat det var/inte var.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jodå, trots att jag jobbade till 16.00, så fick jag se en hel del högtkvalitativt material. De filmer som fanns med i min grupp (nr 10) var alla otroligt bra. Jag gillade speciellt Bollywood dancebattle, en musikvideo där kvinorna tävlar mot männen i "magdans". Snyggt filmad!!!

 

Angående organiseringen kan jag inte säga mycket då jag, tyvärr, bara vistades där en kort stund. Men jag fick ett gott intryck när jag lämnade, då det formligen strömmade in folk. Ser redan fram emot nästa års festival.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jaha, då har jag alldeles nyss fått beksedet att jag kom 2:a i klass 3. Jag höll bokstavligen på att tappa hakan när den ljuva rösten i min mobil klargjorde detta för mig. Stolt som en pinne tänker jag suga på denna karamellen länge!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...