Leviant Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Usch, nu börjar nervositeten komma krypande. Bara 2 timmar kvar tills mitt bidrag skall visas. Känner hur magen börjar vända sig och yrseln slår undan fötterna. Aldrig varit så här nervös förr. Födelsedagen heter filmen och är ca 10 minuter lång, ska försöka lägga upp den här på forumet så fort mina nerver lagt sig efter visningen. Ni som ser filmen ikväll, skriv gärna ett par kommentarer om den här nedan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted October 2, 2004 Share Posted October 2, 2004 Ojdå, har helt missat att det var Helsingborgs filmfestival idag. Så går det när vänner fyller 30. Skriv gärna några rader vad du tyckte om det, om några filmer var speciellt bra och hur välorganiserat det var/inte var. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leviant Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 Jodå, trots att jag jobbade till 16.00, så fick jag se en hel del högtkvalitativt material. De filmer som fanns med i min grupp (nr 10) var alla otroligt bra. Jag gillade speciellt Bollywood dancebattle, en musikvideo där kvinorna tävlar mot männen i "magdans". Snyggt filmad!!! Angående organiseringen kan jag inte säga mycket då jag, tyvärr, bara vistades där en kort stund. Men jag fick ett gott intryck när jag lämnade, då det formligen strömmade in folk. Ser redan fram emot nästa års festival. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leviant Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 Jaha, då har jag alldeles nyss fått beksedet att jag kom 2:a i klass 3. Jag höll bokstavligen på att tappa hakan när den ljuva rösten i min mobil klargjorde detta för mig. Stolt som en pinne tänker jag suga på denna karamellen länge! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Grattis! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Grattulerar, Leviant! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Grattis! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin1604319260 Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Är det kotym här att alla som jobbar på sidan går in och grattar när någon vunnit eller? ;) Hursomhelst, grattis för fan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Inte vunnit, han kom tvåa :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leviant Posted October 6, 2004 Author Share Posted October 6, 2004 Jag tackar så mycket för alla gratulationer!! Känns extra bra då det är min första "seriösa" film samt att det är fösta gången jag lämnar in till en festival. Skitkul verkligen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin1604319260 Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Var det filmem med den döda pojken förresten? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leviant Posted October 7, 2004 Author Share Posted October 7, 2004 Jajamensan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts