tubsock Postad 17 november 2008 Postad 17 november 2008 Ett skolprojekt som jag o några kompisar genomförde i maj för terminen. 0 Citera
bassbucket Postad 18 november 2008 Postad 18 november 2008 Fick mycket vibbar till David Lynch samt nästan nåt Grudge-aktigt ljud i slutet, så mja, helt originellt kändes det inte. Men det kanske inte var meningen heller. Varför försvann (de pålagda) fågel-ljuden efter typ halva filmen? Helt okej kortfilm fast ni kunde ha arbetat på den lite till, såsom ljussättning. 3/5 0 Citera
metroo Postad 20 november 2008 Postad 20 november 2008 Fenomenal känsla, jag ger er en liten applåd! 0 Citera
VipeR Postad 20 november 2008 Postad 20 november 2008 Jag gillade verkligen denna! Får man fråga vart du fick ljuden ifrån? Mycket bra *applåderar* :) 0 Citera
tubsock Postad 20 november 2008 Författare Postad 20 november 2008 Tack för kommentarerna! De flesta ljuden har vi hämtat från olika ljudbanker som vi har på skolan ochmusiken var det en kompis kompis som gjorde. /Lasse 0 Citera
Arsen.A Postad 21 november 2008 Postad 21 november 2008 Me like :D Bra jobbat, grym kortfilm.. ;) 0 Citera
MrFusion Postad 26 november 2008 Postad 26 november 2008 :) Snyggt jobb där! Ni har fått till en mycket störande känsla och det kändes väldigt mycket som en mardröm. Usch :) /Nicolas Filmmusiker/kompositör 0 Citera
stängerniredan Postad 29 november 2008 Postad 29 november 2008 Mycket bra film! Bra idé! Kameraarbetet va grymt! Det enda jag egentligen skulle kunna anmärka på är ljudläggningen. Det finns ett "skräckmuller" som är med i nästan hela filmen. Kanske hade blivit mer effektfullt om det inte hade det? Jag gillar ljussättningen när han vaknar upp i skogen. HMI lampor? 0 Citera
tubsock Postad 30 november 2008 Författare Postad 30 november 2008 Mycket bra film! Bra idé! Kameraarbetet va grymt! Det enda jag egentligen skulle kunna anmärka på är ljudläggningen. Det finns ett "skräckmuller" som är med i nästan hela filmen. Kanske hade blivit mer effektfullt om det inte hade det? Jag gillar ljussättningen när han vaknar upp i skogen. HMI lampor? Tack för kommentaren. Angående ljudet är vi själv inte så nöjda men det är på gång med ny ljudsättning. Ljuset i skogen är 100% naturligt ljus alltså endast solljus. /Lasse 0 Citera
fossen Postad 3 december 2008 Postad 3 december 2008 bra jobbat. gillade den på ett läskigt sätt 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 december 2008 Postad 4 december 2008 Gillade inte alls filmen i början, för tyst, men från och med att han vaknade upp i skogen var den fantastisk, riktigt, riktigt bra! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.