Blue Chip Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Mediauniversitetets IUT SRC i Rouens studenter gör en retake på Michael Jacksons Thriller. Mimningen haltar ordentligt här och var, vilket bara bidrar till glädjen i mina ögon. Helt fantastisk set-up och enorm glidecamåkning. Enjoy. 0 Citera
Pace Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Ja, den var sannerligen grym. Jag blev så inspirerad att göra något liknande nu. :D 0 Citera
Team_fagott Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 coolt. men ärligt talat. tröjan på axlarna? Är inte det olagligt? Borde det vara. 0 Citera
Bleckert Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 har nog aldrig sett så många fula människor i en film, sen har jag aldrig varit på en fransk skola! grym koreografi dock! synd att de inte kommit till kursen där de lär sig bildbehandla! 0 Citera
Blue Chip Postad 29 oktober 2008 Författare Postad 29 oktober 2008 har nog aldrig sett så många fula människor i en film, sen har jag aldrig varit på en fransk skola! grym koreografi dock! synd att de inte kommit till kursen där de lär sig bildbehandla! Upp till bevis Bleckert cherie; bara att glidecamma +140 och lägg in dig själv á la Hitchcock i en av scenerna... :) Nej, jag gillade din kritik - bara så du vet. I min värld, efter att ha varit bosatt i Frankrike, ser de ut som average Joe av mediastudenter från Frankrike. Utanför utseendet, gilla eller inte, så tror jag många av oss Voodoofilmare skulle uppskatta en dos Francais - att få uppskatta något för det är en upplevelse utöver dess praktiska värde. Fransmän/kvinnor, enligt min erfarenhet, har stor uppskattning av Sverige, svenskar och vad vi gör och tycker. Kan vara värt att tänka på innan vi ger oss hän i att leka missgynnade Nato-amerikaner.....kanske...? 0 Citera
Blue Chip Postad 29 oktober 2008 Författare Postad 29 oktober 2008 Förresten Bleckert; din showreel är ju överdjäfvula grrrrym! För er som ännu inte kollat - klicka på hennes/hans länk! 0 Citera
Bleckert Postad 29 oktober 2008 Postad 29 oktober 2008 Förresten Bleckert; din showreel är ju överdjäfvula grrrrym! För er som ännu inte kollat - klicka på hennes/hans länk! Tack! det är iofs gammalt. räknar med att ha ett nytt i rullning innan jul. PS. som du kan se på min bild är jag en han! 0 Citera
Team_fagott Postad 30 oktober 2008 Postad 30 oktober 2008 Vänta nu.. Är den inspelad i nutid??? Varför hade alla 90-tals kläder? Snyggtskutet i vilket fall (igen) 0 Citera
jmalmsten Postad 30 oktober 2008 Postad 30 oktober 2008 hmmm... jag vet inte jag... i bakhuvudet hör jag röster. Dom säger att där kan man lägga ett "osynligt" klipp. Och där också... och där med... Ju mer jag tittar på den så känns det som att det är en serie tagningar som klippts ihop. Jovisst jag gillar långa kameraåkningar jag med men tro det eller ej. Men det kändes inte så orginellt. Lite standardgrej att följa folk med steady då de tar över efter varandra. Lite kul med Thriller-temat men men... fortfarande långt mycket mer intressant än Rysska Arken ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.