Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Du har mest fått positiva ord så jag ska såga lite, se det som konstruktiv kritik!

Till att börja med är det på tok för långt! Du måste fundera på vad det är för syfte med ett showreel, att sälja in er. korta ner det till max 1 minut och välj ut de allra bästa klippen. Många klipp var mörka, händelselösa och passade inte in i ett showreel. Därmed är det inte sagt att de inte är bra, förmodligen passar de väldigt bra i orginalfilmen osv. men inte i showreelet. jag vet att man gärna vill få med så mycket som möjligt och visa upp det man gjort, men för det mesta när det gäller marknadsföring, LESS IS MORE!

Just nu har jag våran redigerare göra ett nytt showreel för vårt företag och vi är väldigt noga med att välja exakt rätt klipp och hålla det kort.

Annars fanns det stor potential i materialet och ni är ganska duktiga på att postproducera era bilder.

Lycka till!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...