Zapper Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Här är en showreel för mitt företag marday. Säg gärna vad ni tycker om den. Showreelen finns direkt på: http://www.marday.se 0 Citera
Martin Öberg Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 Ser simpelt och bra ut, inte massa onödiga saker :D Det är verkligen grymt det ni håller på med, en bra grupp och ja... Allting. 0 Citera
StenR Postad 24 oktober 2008 Postad 24 oktober 2008 otroligt bra foto tycker jag, enkelt och samtidig proffsig känsla, Ni kommer att gå långt! 0 Citera
Bleckert Postad 26 oktober 2008 Postad 26 oktober 2008 Du har mest fått positiva ord så jag ska såga lite, se det som konstruktiv kritik! Till att börja med är det på tok för långt! Du måste fundera på vad det är för syfte med ett showreel, att sälja in er. korta ner det till max 1 minut och välj ut de allra bästa klippen. Många klipp var mörka, händelselösa och passade inte in i ett showreel. Därmed är det inte sagt att de inte är bra, förmodligen passar de väldigt bra i orginalfilmen osv. men inte i showreelet. jag vet att man gärna vill få med så mycket som möjligt och visa upp det man gjort, men för det mesta när det gäller marknadsföring, LESS IS MORE! Just nu har jag våran redigerare göra ett nytt showreel för vårt företag och vi är väldigt noga med att välja exakt rätt klipp och hålla det kort. Annars fanns det stor potential i materialet och ni är ganska duktiga på att postproducera era bilder. Lycka till! 0 Citera
Zapper Postad 26 oktober 2008 Författare Postad 26 oktober 2008 Håller med dig, tack för kritiken det uppskattas. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.