JRvideo Postad 29 september 2008 Postad 29 september 2008 Hej Klippen man har i tidslinjen brukar ju som "suga" fast när man puttar ihop dem på tidslinjen, men mina gör inte det utan trimmar istället....Vad har jag kommit åt för knapp nu? Tacksam för svar har 0 Citera
Rogge Postad 29 september 2008 Postad 29 september 2008 Klippen man har i tidslinjen brukar ju som "suga" fast när man puttar ihop dem på tidslinjen, men mina gör inte det utan trimmar istället....Vad har jag kommit åt för knapp nu? Du har kommit åt bokstaven S som aktiverar/avaktiverar funktionen Snap. :) Tryck på S en gång så kommer problemet att vara löst. Det finns även en icon upp till vänster på Timeline som ser ut som en magnet som du kan ha kommit åt. Den iconen aktiverar/avaktiverar Snap och ger samma resultat som S på tangentbordet. 0 Citera
JRvideo Postad 29 september 2008 Författare Postad 29 september 2008 Du har kommit åt bokstaven S som aktiverar/avaktiverar funktionen Snap. :) Tryck på S en gång så kommer problemet att vara löst. Det finns även en icon upp till vänster på Timeline som ser ut som en magnet som du kan ha kommit åt. Den iconen aktiverar/avaktiverar Snap och ger samma resultat som S på tangentbordet. Amen va braaaa. Puh Ligger efter som satan med nästa rulle så ett problem till hade blivit för mycket. ***räddad*** Hatten av 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.