NotNap Postad 18 september 2008 Postad 18 september 2008 Jag har gjort en parodi trailer på filmen wanted. OBS. REKOMDERAR ATT SE RIKTIGA FILMEN FÖRST! ge kritik Vimeo Youtube 0 Citera
Martin Öberg Postad 18 september 2008 Postad 18 september 2008 Vissa specialeffekter var snygga. 0 Citera
NotNap Postad 18 september 2008 Författare Postad 18 september 2008 det var ljust på min dator men när jag satte upp den blev det as kasst. men kanske lite mer konstruktiv kritik. 0 Citera
Mega99 Postad 18 september 2008 Postad 18 september 2008 Det fanns inte så mycket att säga. Den var ju inte kass, men inte speciellt märkvärdig heller. 0 Citera
bassbucket Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Fixa texten. En del stavfel. Lät som du bara time-stretchat ljudet i slutet på "curve-bullet". Det låter inte så häftigt. Arbeta mer med belysning. Annars var det helt ok. 0 Citera
NotNap Postad 19 september 2008 Författare Postad 19 september 2008 tack för riktig kritik bassbucket 0 Citera
Mega99 Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Det är för mörkt, så det är svårt att få något vidare bra intryck av videon (Kanske inte är ditt fel, sånt kan ju hända vid uppladdning, men synd är det). Ljudeffekterna lät väldigt billiga, det finns mycket bra ljudeffekter på nätet (bland alla plastljud)- Gäller bara att hitta rätt (Och använd inte samma skottljud till alla pistoler). 'Trailern' var ingen trailer, det var en kortfilm. Effekterna var sådär ('Sådär' är bra när det kommer från mig). Jag gillade kulan, men ogillade blodeffekterna och småstuff som utbuktningen i huvudet, den pekar inåt istället för utåt. En del mynningsflammor var off, fast det kan vara att jag tappar bort pistolen i allt mörker också. När skotten träffar brevlådan eller vad det nu var, då blir det ingen "kling-metal" ljud eller så, och alla skotthålen såg mystiskt lika ut (Plus att de var inte helt färganpassade med filmen). Overall var det väl ganska lyckat. Som trailer var det misslyckande på en mycket låg (men inte allt för ovanlig) nivå, men resten var ju på Average linjen. Tänk på den här Hollywood-trailer känslan, och försök att hålla det kort och intense. 0 Citera
NotNap Postad 19 september 2008 Författare Postad 19 september 2008 jag vet att det inte är en trailer döpte den fel bara sorry ville bara få mera veiws på youtube trodde den skulle lock mer med trailer som namn men icke. tack för kritiken mega99;D 0 Citera
NotNap Postad 19 september 2008 Författare Postad 19 september 2008 jag fattar inte hur andra trailer spoofs på youtube får 4 miljoner veiws. men inte mitt och det är minst lika bra som deras. 0 Citera
Mega99 Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Beror på tags, val av film och hur originellt ditt verk är. Du får ju göra spoof på någon film som ingen annan redan gjort på. 0 Citera
NotNap Postad 19 september 2008 Författare Postad 19 september 2008 ok. men vill du ha med bra kvalite på min films ladda ner den på: http://thepiratebay.org/torrent/4402486/Wanted.swesub.DVDrip-NotNap 0 Citera
NotNap Postad 20 september 2008 Författare Postad 20 september 2008 mera kritik av någon annan? 0 Citera
Mega99 Postad 20 september 2008 Postad 20 september 2008 mera kritik av någon annan? Sluta dubbelposta, och du har fått nog med kritik ändå. Ingen idé att försöka mjölka folk på kommentarer. 0 Citera
Linusss Postad 21 september 2008 Postad 21 september 2008 mera kritik av någon annan? Helt otroligt värdelöst. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 21 september 2008 Postad 21 september 2008 Såg filmen för snart en timme sedan. gillade den stenhårt! Fina scener och handlingen var helt okej för att vara lagom nyskapande. Ingen tvivel på att där finns uppföljare inom framtiden:) 0 Citera
Mega99 Postad 21 september 2008 Postad 21 september 2008 tack! Han syftade nog på den riktiga Wanted filmen :P Tycker för övrigt att hans kommentarer är väldigt förvirrande- Nyskapande? Det är en trailer parodi :S Uppföljare? På en trailer parodi? Lolz. 0 Citera
kvällensdebatt Postad 22 september 2008 Postad 22 september 2008 fuck!:* hehe... jaha var det inte filmen vi pratade om.:P.. ska försöka läsa allas inlägg innan jag börja skriva:P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.