Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det är för mörkt, så det är svårt att få något vidare bra intryck av videon (Kanske inte är ditt fel, sånt kan ju hända vid uppladdning, men synd är det).

Ljudeffekterna lät väldigt billiga, det finns mycket bra ljudeffekter på nätet (bland alla plastljud)- Gäller bara att hitta rätt (Och använd inte samma skottljud till alla pistoler).

'Trailern' var ingen trailer, det var en kortfilm. Effekterna var sådär ('Sådär' är bra när det kommer från mig). Jag gillade kulan, men ogillade blodeffekterna och småstuff som utbuktningen i huvudet, den pekar inåt istället för utåt.

En del mynningsflammor var off, fast det kan vara att jag tappar bort pistolen i allt mörker också.

När skotten träffar brevlådan eller vad det nu var, då blir det ingen "kling-metal" ljud eller så, och alla skotthålen såg mystiskt lika ut (Plus att de var inte helt färganpassade med filmen).

Overall var det väl ganska lyckat. Som trailer var det misslyckande på en mycket låg (men inte allt för ovanlig) nivå, men resten var ju på Average linjen.

Tänk på den här Hollywood-trailer känslan, och försök att hålla det kort och intense.

Postad

jag vet att det inte är en trailer döpte den fel bara sorry ville bara få mera veiws på youtube trodde den skulle lock mer med trailer som namn men icke.

tack för kritiken mega99;D

Postad
tack!

Han syftade nog på den riktiga Wanted filmen :P Tycker för övrigt att hans kommentarer är väldigt förvirrande- Nyskapande? Det är en trailer parodi :S Uppföljare? På en trailer parodi?

Lolz.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...