mumsaren Postad 4 september 2008 Postad 4 september 2008 Cool actionrulle som vi spelade in i sommras! Handlar om den svenska polisen Gunvald som en en gång måste ta upp kampen mot talibanerna när hans bror blir kidnappad... Länk: Gjord i Adobe Premiere Pro CS3 0 Citera
TopCat Postad 4 september 2008 Postad 4 september 2008 Puchen i början bådade ju gott, men sedan spårade det ur. Tror ni kan förbättra fighterna genom att inte vara så rädda om varandra :P Det syns att ni är väldigt försiktiga när ni svingar era slag. Med rätt vinklar och klippning behöver ni inte slå så nära varandra och kan istället drämma till med all kraft ni har. 0 Citera
Don Condios Postad 7 september 2008 Postad 7 september 2008 Haha, det var bra underhållning, även om det inte var den skickligast gjorda filmen jag sett. Jag gillar stilen, men det krävs justeringar här och där. 0 Citera
JoelNiklasson Postad 1 oktober 2008 Postad 1 oktober 2008 Filmen var bra! men det passade inte med orangea text till förtexten, svart eller gammla hederliga vitt hade passat bättre och jag vill gärna veta vad Talibanerna gör Sverige. Ialafall stunten var rätt så medelmåttiga och behöver förbättras. effekterna är värdiga en extra poäng. BRAVO!! 0 Citera
Sommarkatze Postad 2 oktober 2008 Postad 2 oktober 2008 Haha fyfan vad jag älskar sån här film, Har gjort likadana . Fanns en hel del saker o klaga på dock men inget direkt nytt. Ni ska ha stora cred för miljöerna ni lyckats fixa ditt. Både Brandstation och Polis station fick ni till snyggt. Bravo ! Har själv väldigt svårt med miljöerna men ni lyckades superb ^^ Får 3/5 Poäng. Egentligen skulle den bara få 2 men tyckte den första talibanen som storma in hade så bra utstyrsel så det blir 3 ! Fortsätt göra film men försök o fåre lite mer seriöst i framtiden så blire skit bra! :D 0 Citera
Mega99 Postad 2 oktober 2008 Postad 2 oktober 2008 Kollade på Vitriol igen innan jag såg denna filmen, så jag kan inte kommentera utan att ni känner er mycket förolämpade och kassa, sry ;) 0 Citera
petham Postad 15 oktober 2008 Postad 15 oktober 2008 jag gillade moppen i början, men i övrigt var filmen ganska seg, jag saknade handling. Dessutom så var mynningsflammorna på era vapen alldeles för vita... :( 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.