Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Cool actionrulle som vi spelade in i sommras! Handlar om den svenska polisen Gunvald som en en gång måste ta upp kampen mot talibanerna när hans bror blir kidnappad...

Länk:

Gjord i Adobe Premiere Pro CS3

Postad

Puchen i början bådade ju gott, men sedan spårade det ur. Tror ni kan förbättra fighterna genom att inte vara så rädda om varandra :P Det syns att ni är väldigt försiktiga när ni svingar era slag. Med rätt vinklar och klippning behöver ni inte slå så nära varandra och kan istället drämma till med all kraft ni har.

• 4 veckor senare...
Postad

Filmen var bra! men det passade inte med orangea text till förtexten, svart eller gammla hederliga vitt hade passat bättre och jag vill gärna veta vad Talibanerna gör Sverige. Ialafall stunten var rätt så medelmåttiga och behöver förbättras. effekterna är värdiga en extra poäng. BRAVO!!

Postad

Haha fyfan vad jag älskar sån här film, Har gjort likadana .

Fanns en hel del saker o klaga på dock men inget direkt nytt.

Ni ska ha stora cred för miljöerna ni lyckats fixa ditt. Både Brandstation och Polis station fick ni till snyggt. Bravo ! Har själv väldigt svårt med miljöerna men ni lyckades superb ^^

Får 3/5 Poäng. Egentligen skulle den bara få 2 men tyckte den första talibanen som storma in hade så bra utstyrsel så det blir 3 !

Fortsätt göra film men försök o fåre lite mer seriöst i framtiden så blire skit bra! :D

• 2 veckor senare...
Postad

jag gillade moppen i början, men i övrigt var filmen ganska seg, jag saknade handling. Dessutom så var mynningsflammorna på era vapen alldeles för vita... :(

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...