Don Condios Postad 23 augusti 2008 Postad 23 augusti 2008 Ett animerat kort test. Jag satte ihop lite redan existerande stock footage i mitt effektprogram en tråkig eftermiddag. Det är inte jag som har gjort robotarna eller något annat av det animerade, men jag satte ihop dem i ett "sammanhang" och lade på ljudeffekter. Väldigt kort men smått underhållande. http://www.youtube.com/watch?v=xsvsmpgmGQI 0 Citera
Mega99 Postad 23 augusti 2008 Postad 23 augusti 2008 Du skulle inte använt färdiga rörelsetracks för roboten ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 25 augusti 2008 Postad 25 augusti 2008 Roboten rör sig för stelt, grafiken nte perfekt, men effekterna är grymma, och roboten är en skitsnygg grundform, men lite textures skulle göra susen. 0 Citera
Mega99 Postad 25 augusti 2008 Postad 25 augusti 2008 Roboten rör sig för stelt, grafiken nte perfekt, men effekterna är grymma, och roboten är en skitsnygg grundform, men lite textures skulle göra susen. Roboten rör sig för stelt? Skojar du med mig? Roboten rör sig för mjukt och människoanpassat, det liknar en färdig female rörelsetrack. 0 Citera
Nicke_92 Postad 28 augusti 2008 Postad 28 augusti 2008 Roboten rör sig för stelt? Skojar du med mig? Roboten rör sig för mjukt och människoanpassat, det liknar en färdig female rörelsetrack. tycker du? jag tyckte armarna rörde sig stelt, något med rörelserna var fel iallafall, det kanske var att den rörde sig för mjukt som fick det att se missanpassat ut isåfall då. Edit: Haha! ursäktar min totala avsaknad av syn under stunden jag såg på animationen, satt på en skitkass dator på gymnasiet, den rör sig ju precis som en tjej! 0 Citera
3d-intresse Postad 1 september 2008 Postad 1 september 2008 Inte så dumt....lite fler tetaljer på roboten bara så...annars var det riktigt bra! 0 Citera
Mega99 Postad 1 september 2008 Postad 1 september 2008 Inte så dumt....lite fler tetaljer på roboten bara så...annars var det riktigt bra! Inte hans robot. Som han sa så var ingenting hans, endast själva kompositionen. 0 Citera
Tuttigodis Postad 3 september 2008 Postad 3 september 2008 Villket program från fxhome använder du? :P Tyckte övrigt att de var snyggt 0 Citera
Don Condios Postad 9 september 2008 Författare Postad 9 september 2008 Villket program från fxhome använder du? :P Tyckte övrigt att de var snyggt Tackar, jag använde Effectslab Pro. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.