Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Roboten rör sig för stelt, grafiken nte perfekt, men effekterna är grymma, och roboten är en skitsnygg grundform, men lite textures skulle göra susen.

Roboten rör sig för stelt? Skojar du med mig? Roboten rör sig för mjukt och människoanpassat, det liknar en färdig female rörelsetrack.

Postad
Roboten rör sig för stelt? Skojar du med mig? Roboten rör sig för mjukt och människoanpassat, det liknar en färdig female rörelsetrack.

tycker du? jag tyckte armarna rörde sig stelt, något med rörelserna var fel iallafall, det kanske var att den rörde sig för mjukt som fick det att se missanpassat ut isåfall då.

Edit:

Haha! ursäktar min totala avsaknad av syn under stunden jag såg på animationen, satt på en skitkass dator på gymnasiet, den rör sig ju precis som en tjej!

Postad
Inte så dumt....lite fler tetaljer på roboten bara så...annars var det riktigt bra!

Inte hans robot. Som han sa så var ingenting hans, endast själva kompositionen.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...