Wilhelm Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Hej! http://spacelabfilm.ath.cx/film/om_jag_gar_ut.WMV Denna film ställde vi upp med i nOO-festivalen i Uppsala. Vi kom tvåa, tjoho :) Kommentera gärna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Kul, jo filmen var bra, men jobbigt med ljudet som inte var det bästa men det hinner man inte riktigt med antar jag... Vad var det för "tema" iår? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilhelm Posted September 6, 2004 Author Share Posted September 6, 2004 temat var "det blir värre framåt natten" Jo, det blir svårt med ljudet... ändå står det i omdömet vi fick att det var "bra ljudspel". vi hade bara en mic och det kom med en massa ljud som inte skulle, som var svårt att få bort... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Hade ni platser som man kunde komma på? =( I Örebro så var det vinn eller försvinn. Fast vi hade ju i och för sig Henry Chu med oss. =D Respekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Vad hade den filmen med "det blir värre framåt natten" att göra? så vitt jag såg så var det dag under hela filmen.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gussyl Posted September 7, 2004 Share Posted September 7, 2004 Tänkte också på ljudet i filmen. Det som jag tyckte var lite störande var att ni klippte i scenen och sen försvann ljudet. Detta hade enkelt kunnat snyggats till med lite inspelat miljöljud bara som får ligga och slaska på ett eget ljudspår. Då blir det aldrig så där knäpptyst. Annars tycker jag den har en bra story som gör att man verkligen vill se slutet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Helt allvarligt så tyckte jag att det här var för långsamt. Mediokra skådespelarinsatser och halvtaskig dialog. Orkade faktiskt bara se halva. Enda lite snygga var spegelhallucinationsscenen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Måste hålla med Fredrik, den kändes alldeles för seg. Men den var snyggt filmad. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts