Gå till innehåll

Musikvideon är klar :)


Zyx Graphics

Recommended Posts

Hej. Jag är klar med musikvideon.

Det är min första musikvideo. Ingen ursäkt men ska hållas i räkning. Lovar att göra bättre mer genomtänkta videos i framtiden. :)

Jag är ganska nöjd med resultatet med tanke på att den är filmat 100% med min lilla Canon HV30.

Artisten ska få den under nästa vecka men jag skulle vilja veta vad ni tycker och om ni har tipps som kan göra den bättre innan han får se den.

Skulle också vilja veta hur jag lägger över den på Beta band. Vilka företag som gör sånt och vad det kan kosta.

Här kommer den iallafall:

 

 

Please välj WATCH IN HIGH QUALITY

-----------------------------------------------------------------------

http://www.yablo.se

http://www.zyx-graphics.se

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för svaren.

Jag kan hålla med om att det va lite vågat att blanda greenscreen med utomhusscenerna eftersom jag färgkorrade det som att det skulle vara filmat med en gammal film kamera.

Själv tycker jag att det funkar men jag låg sömnlös ett par nätter och funderade på detta.

Jag kanske bara vande mig till slut. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack Peter. Vad glad jag blir. Jag älskade din film Commited Reloaded. Tycker den ser riktigt bra ut. Väldigt proffsig och egen stil. Dessutom så har jag bott i Brazilien där många av mina polare surfade och byggde sina egna brädor så jag känner igen mig i den miljön (nostalgi). Så att du tycker musikvideon ser bra ut betyder mycket för mig. Dessutom är det min första musikvideo och så är filmad med min lilla Canon HV30 så är jag väldigt nöjd själv. Hoppas jag får lite bättre budget till nästa video. Då kanske man kan hyra dolly och jibb. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, det är sant, kollade igen nu. Det är kanske greenscreen scenerna som ger mig den känslan. Greenscreen scenerna är riktigt fina men i just den här video är det kanske bättre om de inte var med. Det är vad jag tycker i alla fall. Jag är ingen expert :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Skulle vara nice om du kunde svara/viska i örat canonhv30's fråga, angående vad du ta betalt för videon, om förstås det är lungt för dej:S

Är på G och göra en musikvideo jag oxo, så det skulle vara skönt och veta på ungefär..

Tack i förväg

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...