one eyed jack Postad 31 juli 2008 Postad 31 juli 2008 Ny här och jag sökte, men hittade inget om nya animerade Star Wars-filmen. På bio den 14 augusit. Trailer: Jag gillar stilen och är ju ett gammalt fan så för min del är ett biobesök självklart. Vad tycker ni andra? 0 Citera
jmalmsten Postad 31 juli 2008 Postad 31 juli 2008 ser ju lite halvintressant ut... och Anakin Skywalker ser ju mer levande ut nu än någonsin... Men som jag sagt förut... intresset för SW frös fullständigt när jag såg ep2... ska krävas en sjuhelvetes film för att vinna tillbaka mig...:( Finns ju 4 minuters-sekvens från filmen på Yahoo: http://www.aintitcool.com/node/37682 AICN är guldkälla för filmnyheter, trailers, och rena rama rykten:) Välkommen till Voodoofilm förresten... Lynch-fan antar jag?;) 0 Citera
one eyed jack Postad 31 juli 2008 Författare Postad 31 juli 2008 ser ju lite halvintressant ut... och Anakin Skywalker ser ju mer levande ut nu än någonsin... Men som jag sagt förut... intresset för SW frös fullständigt när jag såg ep2... ska krävas en sjuhelvetes film för att vinna tillbaka mig...:( Finns ju 4 minuters-sekvens från filmen på Yahoo: http://www.aintitcool.com/node/37682 AICN är guldkälla för filmnyheter, trailers, och rena rama rykten:) Välkommen till Voodoofilm förresten... Lynch-fan antar jag?;) Ja jag gillade inte heller de senaste tre delarna, men den här ser jag fram emot då jag gillar stilen och slipper reta mig på Anakin och datoreffekter som inte riktigt passar in. Tack för välkomnandet - jo Twin Peaks ligger mig fortfarande varmt om hjärtat. :) 0 Citera
gorse Postad 31 juli 2008 Postad 31 juli 2008 Är inte star wars rätt dött vid det här laget? Det var kul 1977 men nu tycker jag det är passé om man inte gillar retrofilm. Det är ju rätt inne nu iochmed indiana jones, rambo och rocky... 0 Citera
Danell Postad 2 augusti 2008 Postad 2 augusti 2008 Tycker detta är så sjukt pinsamt dåligt att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.... Varför slutar de aldrig plåga oss Star Wars fan? 0 Citera
Team_fagott Postad 2 augusti 2008 Postad 2 augusti 2008 Pinsamt är ordet. På bion visade dem dessutom den svensk-dubbade trailern. Sorligt. 0 Citera
Christian van Caine Postad 3 augusti 2008 Postad 3 augusti 2008 Jag gillade tv-serien så jag ser fram emot den! 0 Citera
daarco Postad 3 augusti 2008 Postad 3 augusti 2008 Star Wars är Star Wars, film är film. Jag ska se den, är den bra så blir jag glad. Ingen idé att låtsas som att den är bra elller dålig bara för att det är Star Wars. Med senaste Batman filmen så har vi fått se att det finns regissörer som inte låter förutfattade meningar styra hur bra en film får bli. Skulle vara kul att få se det hända med Star Wars också. 0 Citera
one eyed jack Postad 4 augusti 2008 Författare Postad 4 augusti 2008 Jag gillade tv-serien så jag ser fram emot den! Har inte sett den, men jag gillade inte riktigt stilen på den i trailers. Kändes lite för simpel. Clone Wars-filmen däremot är ju snygg. Kollade lite på bakom kulisserna-filmer här: http://www.starwars.com/clonewars/site/index.html Tycker det ser bra ut. Men man måste såklart jämföra det med animerade filmer och inte med SW-filmerna. 0 Citera
Christian van Caine Postad 4 augusti 2008 Postad 4 augusti 2008 Jag gillade att det var enkelt :-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.