Bonecrusher Postad 18 juli 2008 Postad 18 juli 2008 Tänkte bara kolla om det är någon som har en/ flera tatueringar med motiv från filmer. Själv har jag en från Evil Dead. Ska lägga upp bild när jag fixat en. 0 Citera
Usarpe89 Postad 21 juli 2008 Postad 21 juli 2008 En kille i den lokala film/cd butiken hade en stormtrooper på underarmen som var jävligt snygg. Funderar på att tagga mig med noterna till "Always look on the bright side of life" på underarmen, men jag har inte vågat riktigt än :) 0 Citera
BockHueberts Postad 8 augusti 2008 Postad 8 augusti 2008 Bock har en fjäril på bröstet. Ingen filmtatuering direkt, men i alla fall åt det hållet. Han gjorde den efter att ha blivit inspirerad av Papillon. :) 0 Citera
yooonis Postad 10 augusti 2008 Postad 10 augusti 2008 Funderar på Buffalo Bills scars under bröstet som han har i Lammen Tystnar... plus kanske en "LOVE" text vid handen... he-he har redan en tatuering, fast "vanlig": en stor fet drake på armen... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.