yooonis Postad 13 juni 2008 Postad 13 juni 2008 Tjena! Har precis fått hem en HV30. Har den intervallfsfilmning? SMTP: filmning eller vad det nu heter??? Tacksam för hjälp, ha de! 0 Citera
yooonis Postad 14 juni 2008 Författare Postad 14 juni 2008 Ok, synd, en ganska simpel men bra funktion ju... :( 0 Citera
StenR Postad 14 juni 2008 Postad 14 juni 2008 Du kan ju alltid snabba upp filmen i redigeringen, annars kan du kanske få lite tips här: http://www.hv20.com/showthread.php?p=82340 0 Citera
yooonis Postad 15 juni 2008 Författare Postad 15 juni 2008 Du kan ju alltid snabba upp filmen i redigeringen, annars kan du kanske få lite tips här: http://www.hv20.com/showthread.php?p=82340 Tack för tips stenR har inte hunnit läsa hela tråden än men de verkar ju bra... :) ha de! 0 Citera
vilcans Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Ok, synd, en ganska simpel men bra funktion ju... :( Jag tror inte att det är så simpelt, eftersom bandet måste starta och stoppa hela tiden och bara spela in en frame i taget, men vad vet jag. 0 Citera
StenR Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Kameror med hårddisk eller minneskort är nog mer lämpade. 0 Citera
Max_H Postad 16 juni 2008 Postad 16 juni 2008 Har du tillgång till Adobe OnLocation (eller gamla Serious Magic DV Rack) så kan du göra timelapse recordings i både DV och HDV. Scenalyzer kan "skapa" en timelapse recording under capture (av ett inspelat band), men jag vet inte om den klarar det med HDV - tvivelaktigt pga gop:arna. /Max 0 Citera
yooonis Postad 19 juni 2008 Författare Postad 19 juni 2008 Har du tillgång till Adobe OnLocation (eller gamla Serious Magic DV Rack) så kan du göra timelapse recordings i både DV och HDV. Scenalyzer kan "skapa" en timelapse recording under capture (av ett inspelat band), men jag vet inte om den klarar det med HDV - tvivelaktigt pga gop:arna. /Max Är de nåt problem me G.O.P om jag har cineform aspekt HD då? måste få tag i dessa program adobe onlocation! ha de! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.