Niclas35 Postad 2 maj 2008 Postad 2 maj 2008 Jag håller på att redigera en film i Premiere CS3 och har hållt på med den i ca 5 månader. Sen nu när jag öppna projektet var alla övergångar borta! Tidigare idag var det inga problem alls. De ligger på tidslinjen men de funkar inte. Hur ska jag lösa det? Filmen ska vara klar imorrn så det är lite bråttom. Hjälp! 0 Citera
Niclas35 Postad 2 maj 2008 Författare Postad 2 maj 2008 Vad händer när du försöker rendera? ingen skillnad alls, precis likadant som innan. 0 Citera
jbergman Postad 2 maj 2008 Postad 2 maj 2008 Testa att markera alla klipp, flytta dem lite åt sidan och sedan göra en undo. Det verkar vara den lösning som används om man får tro på vad man hittar genom att googla. Sökmotorer finns där av en anledning... /Jakob 0 Citera
Niclas35 Postad 2 maj 2008 Författare Postad 2 maj 2008 Testa att markera alla klipp, flytta dem lite åt sidan och sedan göra en undo. Det verkar vara den lösning som används om man får tro på vad man hittar genom att googla. Sökmotorer finns där av en anledning... /Jakob OJ SHIT! Jag trodde aldrig det skulle fungera. Fast det gjorde det utan tvekan. Tack så mycket, nu kommer igen bli besviken på filmvisningen imorgon :D Tack 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Ska (om jag minns rätt) vara fixat i 3.2. /Max det finns många buggar i cs3. :p Abbe 0 Citera
Max_H Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 Vill du veta en hemlis? Det finns många buggar i alla program... ;) /Max 0 Citera
jmalmsten Postad 3 maj 2008 Postad 3 maj 2008 men inte lika många buggar som i FCP ;) (talar ur egen erfarenhet...) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.