peterfilm.se Postad 3 april 2008 Postad 3 april 2008 Ahh. nu har jag spanat Grindhouse Deathproof 3 gånger denna vecka, igen. Helt perfekt film. Jag kan inte se ett enda fel med den. Helt sjukt bra och genomtänkt. Allt, skådespel, dialoger, klippning, effekter, längd allt. Man vill nästan sluta med film lika mycket som man vill göra det ännu mer... 0 Citera
daarco Postad 3 april 2008 Postad 3 april 2008 Jag förstår vad du menar. Kände samma sak när jag hade sett "Oldboy" för första gången. Men det brukar gå över, jag säger till mina film kompisar "men vi kan göra bättre!"....då blir det bara pinsamt tyst och ingen vill filma på några veckor. 0 Citera
Christian van Caine Postad 3 april 2008 Postad 3 april 2008 Jag gillar den men föredrar Planet Terror :-) 0 Citera
kingen Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Terror planeten rockar! Men "they call him machete,it`s suspense! fuckin brilliant! Sen rose till soundtracket i början...har nog sett rullen 25 ggr,här talar vi viktiga saker som kommer att för all framtid refereras till,tro mig! 0 Citera
EvilElvis Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Terror Planet var lätt den bättre av dom! Hoppas det blir nåt av Machete-filmen: http://www.imdb.com/title/tt0985694/ 0 Citera
Eibon Postad 9 april 2008 Postad 9 april 2008 ja tyckte de nog va quentins bästa sen pulp. planet terror va lite halvkass o sköt stolpe ut. tråkigt att göra en oldschool grindhouserulle o pressa in massa ösaction och cgibajs. nej tack 0 Citera
Danell Postad 9 april 2008 Postad 9 april 2008 Planet terror var ju asskön. Skippa det onödiga, klipp till det roliga. Bokstavligen talat. Så rätt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.