Empty studios Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Tjenare! Hannes heter jag. Jag och min polare Anders är två amatörfilmare som gör lite kortfilmer. Det har dock varit svårt att få någon riktig feedback så därför bestämde vi oss för att göra en användare här på voodoofilm och fråga efter lite feedback utav folk som vet vad dom snackar om. Filmen i fråga heter Fruit. Det går knappt att beskriva utan att förstöra något utan titta ni och förhoppningsvis njut:) http://emptystudios.se/filmer/fruitliten.wmv eller på youtube: Vill ni se mer utav våra filmer så gå gärna in på våran hemsida http://www.emptystudios.se och kika runt lite:) 0 Citera
metroo Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Dåligt skådespeleri, och liksom.. Wtf?, story. Jag vet inte, jag gillade den inte i alla fall. Skrattade inte! Men alla har olika smak, någon kanske hyllar den, vad vet jag. 0 Citera
ale.. Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Tja jag tyckte den inte var speciellt kul. Lite grann när de hoppade runt som fjortisar:) btw gillar Fruit 2: Doggystyle mkt bättre:) Keep up the good work:) 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Lite kul var det, riktigt såhär sjuka grejer liksom. 0 Citera
metroo Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Lite kul var det, riktigt såhär sjuka grejer liksom. Alltså, jag förstår inte riktigt hur du kan tycka att det är sjukt. Jag vill gärna veta, för jag tyckte mest det kändes som om dom hade brist på ideér och bara gjorde något. Jag ser i alla fall sjuka grejer som något helt annat. 0 Citera
Octavianus Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Jag gillade den, skönt avslappnad känsla, en kul film. Helt oväntat slut, snyggt gjort med avsaknaden av huvudet. Jag störde mig lite först på att ljudet va pålagt efteråt, men efter ett tag kom jag fram till att det inte gjorde så mkt. Men varför ligger de och "myser" sådär i början? Kändes inte så mysigt, bara konstlat, kanske jag som har homofob afton i afton. 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Alltså, jag förstår inte riktigt hur du kan tycka att det är sjukt. Jag vill gärna veta, för jag tyckte mest det kändes som om dom hade brist på ideér och bara gjorde något. Jag ser i alla fall sjuka grejer som något helt annat. Det är inte precis så att det är normalt att skutta mitt i stan liksom... 0 Citera
metroo Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Det är inte precis så att det är normalt att skutta mitt i stan liksom... Haha. Nja, men du får det att låta som att det var något.. roligt med det? Fast det kanske det är, vad vet jag. Jag ska inte tjaffsa, nu vet jag vad du tycker. :) 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Haha. Nja, men du får det att låta som att det var något.. roligt med det? Fast det kanske det är, vad vet jag. Jag ska inte tjaffsa, nu vet jag vad du tycker. :) Det är det sjuka som är kul, men ja...lite kul var det iallafall. 0 Citera
Empty studios Postad 17 mars 2008 Författare Postad 17 mars 2008 Hehehe:) Tack för att ni tagit eran tid och tittat på filmen. Kul att några gillar den och hur bra som helst att någon kritiserar riktigt också. Det är sånt man behöver:D Alla kan inte gilla en homoerotisk fruktsallad liksom;) 0 Citera
Martin Öberg Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Hehehe:) Tack för att ni tagit eran tid och tittat på filmen. Kul att några gillar den och hur bra som helst att någon kritiserar riktigt också. Det är sånt man behöver:D Alla kan inte gilla en homoerotisk fruktsallad liksom;) Först när jag såg filmen så såg det ut som en äldre man som låg med en liten flicka i sängen, men det visade sig att vara en kille det med;) 0 Citera
Rabies Postad 17 mars 2008 Postad 17 mars 2008 Hahaha fyfan jag har inte garvat så på länge, Skitbra! Skitgay men skitbra! Haha kan inte sluta garva Hahah piew piew 0 Citera
Martin Öberg Postad 18 mars 2008 Postad 18 mars 2008 Haha ju mer gånger man kollar på filmen ju roligare blir den:). Det bästa är ju som sagt piew piew! 0 Citera
Empty studios Postad 18 mars 2008 Författare Postad 18 mars 2008 Tack som fan för era kommentarer:D Man blir gött pepp! Vi kommer fortsätta visa våra filmer här helt klart! 0 Citera
Zimonthemovie Postad 18 mars 2008 Postad 18 mars 2008 jag gillade den starkt! min grej licksom... men det e nog ytterst få som kan glädja sig av sånna filmer DEn Får lungt 5 av 5 :) men hur gjorde ni när huvudet föll av?? ( nyfiken nybörjare) 0 Citera
Empty studios Postad 18 mars 2008 Författare Postad 18 mars 2008 Tackar:) Jo vi gjorde såhär: två klipp, en när personen trillar och sen en med bara bakgrund. "raderade" huvudet i After effects och la dit photoshopad blodig halsdel:P Och sen lite blodstänk;) 0 Citera
ale.. Postad 18 mars 2008 Postad 18 mars 2008 Måste säga att jag ändrat mig:) Gillar den nu. Era filmer äger måste jag säga. 0 Citera
Steiwerd Postad 18 mars 2008 Postad 18 mars 2008 Måste säga att jag ändrat mig:) Gillar den nu. Era filmer äger måste jag säga. Oprofessionellt av dig. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.