Ufabulum Posted July 24, 2004 Share Posted July 24, 2004 En som alltid improviserad film. Den här gången med lite yngre skådespelare också. Bara 2:a filmen jag filmat med stativ, måst nog modifiera stativet lite, det går lite ryckigt när jag panar upp o ner. Första gången jag försökt mig på mynnigsflammor o andra effekter i AE. enjoy: http://www.sprocket.se/host/blabar.wmv (tack till Mr.Man som hostar) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufabulum Posted July 24, 2004 Author Share Posted July 24, 2004 kommentera, kritisera, gnäll, hylla o hacka gärna.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted July 25, 2004 Share Posted July 25, 2004 *tankar* Det går fort! 231 kb/s är jag uppe i nu. 30 sekunder kvar. 3. 2. 1. Klar! AlamDV för specialeffekterna? Ahh! Nu kände jag igen den där hoppeffekten. Den är från en serie med Galenskaparna. Ser ganska kul ut. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufabulum Posted July 25, 2004 Author Share Posted July 25, 2004 AE har jag använt, altså After Effects. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobe Posted July 28, 2004 Share Posted July 28, 2004 rolig...:D Kul det sista när han flyger. Tänk på 180 graders regeln bara! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufabulum Posted July 28, 2004 Author Share Posted July 28, 2004 Kul att ngn äntligen kritiserar, 180 gradersregeln? Vad är det? Menar du dom 2 absolut sista klippena i filmen, att man egentligen skulle haft ett annat klipp från en annan vinkel emellan dom 2 klippena? plz explain.. Edit: k, hitta en sida som förklarar 180-graders regeln 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Till er som inte har en aning om vad 180 graders regeln är, kolla in voodoofilm's genialiska ordlista, en värdefull tillgång, även ett proffs kan glömma ibland. http://www.voodoofilm.org/ordlista/?word=180-graders-regeln Ankattakk, jag har tyvär inte en tillräckligt bra internetuppkoppling just nu men imorgon när jag far hem till staden skall jag med glädje ta del av ditt mästerverk. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Sinki Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Efter som inte jag gillar blåbär så är det här den sämsta filmmen jag sätt! Nä jag bara skoja den var faktiskt rätt bra förutom när dom hoppa så där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 får inte tag på filmen, är länken nere? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hail2TheKingBaby Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 [citat=Ayame]får inte tag på filmen, är länken nere?[/citat] http://www.sprocket.se/media.php?id=196 här finns den, men ja skulle inte gör mig besväret att kolla på den.....riktigt skit...ärligt :( sorry ja vet att de är ploj men även såna KAN va bra...... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts