Gå till innehåll

Nytt filmbolag?


Niclas35

Recommended Posts

Jag(Niclas Svensson) har precis startat ett nytt filmbolag tillsammans med två kompisar, Tommy Ljungberg och Sebastian Holmström. Och nytt bolag betyder nytt namn! Nu behöver jag hjälp med att komma på ett bra. Har tidigare hetat Walla Media Productions bara för att vi kommer från Valla. Fast nu har vi tröttnat på namnet och skaffat lite annat folk, så vi vill ha ett nytt namn. Hjälp, tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag(Niclas Svensson) har precis startat ett nytt filmbolag tillsammans med två kompisar, Tommy Ljungberg och Sebastian Holmström. Och nytt bolag betyder nytt namn! Nu behöver jag hjälp med att komma på ett bra. Har tidigare hetat Walla Media Productions bara för att vi kommer från Valla. Fast nu har vi tröttnat på namnet och skaffat lite annat folk, så vi vill ha ett nytt namn. Hjälp, tack!

Jag har alltid fastnat för Copyright Productions ^^ Har ingen aning vrf men då har jag haft en bild i huvudet att loggan kan vara ett copyright märke, men jag vet inte om namnet är upptaget.

/Oscar

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har alltid fastnat för Copyright Productions ^^ Har ingen aning vrf men då har jag haft en bild i huvudet att loggan kan vara ett copyright märke, men jag vet inte om namnet är upptaget.

/Oscar

Namnet är upptaget.

 

 

Irrational Thoughts Productions låter väldigt nyskapande i mina öron ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Dayland Pictures

 

Wasteland Pictures (Wasteland är namnet på min hiphop-grupp:-P, men du får gärna använda Wasteland)

 

Megacop Pictures

 

Toodles Pictures

 

Arx International Pictures

 

 

Här var bara några förslag från mig.

 

Arx International Pictures, var hur bra som helst. Tror att det får bli det om de andra går med på det. Tackar tackar!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...