Flanders Postad 31 januari 2008 Postad 31 januari 2008 Hej, Här kommer vår första riktiga musikvideo, vad tycks? Inspelad med en JVC hd-111 och 35mm adapter kan tilläggas. Mycket nöje! 0 Citera
Nicke_92 Postad 31 januari 2008 Postad 31 januari 2008 Hemsk timberlake-rip off. Annars var allt proffsigt upplagt och kändes riktigt bra gjort. 0 Citera
Octavianus Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 snyggt. Hur gjorde du de där zoomningarna i takt med beatet, men att det blev fel när han sjöng? 0 Citera
metroo Postad 1 februari 2008 Postad 1 februari 2008 I mitt tycke, en av de sämre låtarna jag hört på länge! Men videon var grymt gjord, plus att det var ju eran första. Två tummar upp på videon! 0 Citera
Patryk Postad 7 februari 2008 Postad 7 februari 2008 Tyckte verkligen om den. Jag tycker ni ska va väldigt nöjda. Ni har lyckats skapa en känsla tillsammans med låten som är bra och konsistent. Min kritik gäller klippet 3.34-3.41 Det är svårt att ge konstruktiv kritik då det inte handlar om teknik utan en feeling. Det klippet känndes helt enkelt inte rätt. Fortsätt jobba på. Ha det Patryk 0 Citera
trezpasser Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 riktigt proffsigt. som sagt innan musiksmaken är ju som baken. Egentligen är det inget man som filmskapare ska bry sig om tycker jag. Självklart ska man kunna förstå musiken man gör film till, men de är inget krav på att man själv ska tycka om den. bra jobbat 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.