Adrijan Postad 21 januari 2008 Postad 21 januari 2008 Här är en reklamfilm jag och tre klasskompisar gjorde våren 2007 i våran B-kurs i Rörligbild. kommentera gärna! 0 Citera
thesnowboarders Postad 21 januari 2008 Postad 21 januari 2008 Här är en reklamfilm jag och tre klasskompisar gjorde våren 2007 i våran B-kurs i Rörligbild. kommentera gärna! Extremt snyggt! Ser riktigt proffsigt ut. Min första tanke va att ni hade tagit den från en riktig reklam men sen tänkte jag egenom och kom på att det är ni som har gjort det. Jag säger det igen, grymt snyggt! 0 Citera
Adrijan Postad 22 januari 2008 Författare Postad 22 januari 2008 Tack vi kämpade som fan med ljus för att få det snyggt och jag tycker nu att vi kunde ha gjort det så mycket bättre! 0 Citera
DDeridex Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Den är riktigt bra. Jag skulle dock vilja ändra en sak. Taktpinnen ni har i början kan tas bort och istället göra en riktigt kort fade in av ljudet så att det finns en sekund extra till bara musik utan tal i slutet. Det ger lite extra tid till eftertanke så man hinner bli törstig utan att behöva koncentrera sig på speakerrösten. Bara en tanke från en som INTE kan göra det bättre själv ;) 0 Citera
Mats Findell Postad 26 januari 2008 Postad 26 januari 2008 Kanonsnyggt men ändå är det något som inte stämmer. Jag kom på det efter ett tag. Speakern pratar för fort, för mycket ord. Jag tror att känslan skulle bli starkare om speakern var långsammare. Mats Findell Grängesberg 0 Citera
Mega99 Postad 26 januari 2008 Postad 26 januari 2008 Jo, kan vara att speakern pratar en aning för fort, men annars tror jag att det helt enkelt ser lite udda ut för att det är lite udda för att vara Ramlösa. Reklamen skulle nog passat bättre för Loka ;) Väldigt snyggt annars. 0 Citera
Nicke_92 Postad 26 januari 2008 Postad 26 januari 2008 Jo, kan vara att speakern pratar en aning för fort, men annars tror jag att det helt enkelt ser lite udda ut för att det är lite udda för att vara Ramlösa. Reklamen skulle nog passat bättre för Loka ;) Väldigt snyggt annars. Det är väl ramlösa som har såna här reklamer? det är ju loka som har den där med en flaska i mossan och skum musik. 0 Citera
Adrijan Postad 26 januari 2008 Författare Postad 26 januari 2008 Kanonsnyggt men ändå är det något som inte stämmer. Jag kom på det efter ett tag. Speakern pratar för fort, för mycket ord. Jag tror att känslan skulle bli starkare om speakern var långsammare. Mats Findell Grängesberg Tack för tipset det ligger något i det du säger! 0 Citera
Mega99 Postad 27 januari 2008 Postad 27 januari 2008 Det är väl ramlösa som har såna här reklamer? det är ju loka som har den där med en flaska i mossan och skum musik. Ja :P Det var väl den gröna nyansen i filmen som fick hjärnan att klicka till ;) Ger en skogsaktig känsla, och jag förknippade det helt enkelt med Loka. 0 Citera
barnholdt Postad 29 januari 2008 Postad 29 januari 2008 Till att börja med, den var bra. Men prova ni att plocka bort de tre snabba klippen i början? 0 Citera
InteDavid Postad 30 januari 2008 Postad 30 januari 2008 En av Adrijans kollegor här. Tackar för alla kommentarerna. Men det ska nog tilläggas att vi fick väldigt begränsat med tid på den här uppgiften och det mesta som kommenterats på är saker som vi önskar att vi hade haft tid att fixa. Speakerrösten är för övrigt vår svensklärare så vi ville inte beefa allt för mycket med honom om frasering och så =P Verkar vara ett riktigt trevligt forum det här förresten ^^ EDIT: Haha, sista grejen som speakern säger ("Så naturlig att du kan missta den för en växt") är mer eller mindre ett interskämt. Så det hela ska nog inte tas allt för seriöst. :D 0 Citera
Adrijan Postad 30 januari 2008 Författare Postad 30 januari 2008 En av Adrijans kollegor här. Tackar för alla kommentarerna. Men det ska nog tilläggas att vi fick väldigt begränsat med tid på den här uppgiften och det mesta som kommenterats på är saker som vi önskar att vi hade haft tid att fixa. Speakerrösten är för övrigt vår svensklärare så vi ville inte beefa allt för mycket med honom om frasering och så =P Verkar vara ett riktigt trevligt forum det här förresten ^^ EDIT: Haha, sista grejen som speakern säger ("Så naturlig att du kan missta den för en växt") är mer eller mindre ett interskämt. Så det hela ska nog inte tas allt för seriöst. :D Jag antar att det är león?! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.