MoN Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Skitdåligkvallalänktillyoutube: http://www.youtube.com/watch?v=tTiJTk2w_14 Längd: 1 min, 45 sek Utrustning: 3 bent kamerastativ, JVC HDDkamera, vegas 7.0. 15 liters gasolflaska, egentillverkad svartkrut, 2 st 12v glödlampor, 70m kabel och ett 12v bilbatteri. Detta är min första seriösa filmsnutt, håller mestadels på med skoterfilmer. är väll tänkt att vara mot thrillerhållet iallafall. Slutet vart bättre än väntat... kommentera gärna.:) 0 Citera
vilcans Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Coolt. Berätta mer om hur ni gjorde! Skönt ljud på explosionen för övrigt. 0 Citera
beta75 Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Skön, Det sista lilla hade varit en slow motion när han kastar mössan och det exploderar. /KN 0 Citera
Nicke_92 Postad 20 januari 2008 Postad 20 januari 2008 Skitsnyggt alltihopa, lite Jason över det hela. Vitbalansen var ju inte på topp i scenen när han springer mot husvagnen, men snö och vitbalans är ju allmänt känt fiender ;) riktigt snyggt när husvagnen exploderade. Jag undrar som alla andra hur ni gjorde det. Bra jobbat! 0 Citera
Joel_1980 Postad 21 januari 2008 Postad 21 januari 2008 Vitbalansen var ju inte på topp i scenen när han springer mot husvagnen, men snö och vitbalans är ju allmänt känt fiender ;) vitbalans i en svartvit film.. hmm, hur tänker du nu? Jag misstänker att du tycker snön ser lite överexponerad ut.. stämmer det? 0 Citera
MoN Postad 22 januari 2008 Författare Postad 22 januari 2008 tackar för kommentarerna : ) hur vi gick tillväga vid explosionen är hemligt ,för eran egen säkerhet :) men kan säga att vi antände den med hjälp av 70m kabel och ett 12v bilbatteri. dock var det lite chansning att bråtet inte skulle flyga mot just mig då jag gick mot kameran. men det gick fint och delarna flög iväg uppimot 40meter från husvagnen. en bättre version och bättre kvalite är på väg. 0 Citera
MoN Postad 22 januari 2008 Författare Postad 22 januari 2008 Grymt. Är det möjligen SlednezMoN? :D japp det är det, vem frågar? :) 0 Citera
metroo Postad 25 januari 2008 Postad 25 januari 2008 Haha. Jag är med i Up North :) Klaisn heter jag på snowrider-forumet. :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 25 januari 2008 Postad 25 januari 2008 vitbalans i en svartvit film.. hmm, hur tänker du nu? Jag misstänker att du tycker snön ser lite överexponerad ut.. stämmer det? Haha oj! jag var alldeles för trött dagen jag postade, självklart menar jag att snön ser överexponerad ut! :p 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.