thesnowboarders Postad 19 januari 2008 Postad 19 januari 2008 Tjena alla! Som sagt så handlar den senaste film från mig om go-kart och är en skoluppgift i svenska. Vi fick i uppgift att man skulle skriva om någon sport man gillade och göra en personlig intervju med någon som höll på med sporten. Film freak som jag är så bad jag läraren att få filma i princip hela uppgiften vilket jag fick. Personen vi intervjuar är Andreas som är 28år och gillar go-kart så mycket att han jobbar på en go-kart bana. En annan sak han gillar är att dissa sin egna chef :P Ge mig kritik eftersom jag älskar det för det gör så jag bara blir bättre och bättre inom film. Jag filmade med en Sony DCR-HC24E så förvänta er ingen superb HD kvalité, det är ju en skolkamera trots allt ;) Visst tusan! Höll på att glömma det viktigast av allt och det är ju länken till filmen . Ha det gött alla film älskare ! /Oscar 0 Citera
thesnowboarders Postad 20 januari 2008 Författare Postad 20 januari 2008 39 stycken från voodoo har sett min skolfilm men har ingen av er voodare har ngt att säga om den :(? Kritik? Ngt bra eller roligt? /Oscar 0 Citera
Nicke_92 Postad 20 januari 2008 Postad 20 januari 2008 Riggad kamera i första scenen hade höjt kvalitén oerhört. Varför blev ljudet anorlunda under telefonsamtalet? det var skumt! nedräkningspipen skulle slutat med ett ljusare "piiiiip" så racingkänslan blir ultimat. vad gäller textningen så skrev du "min chef är väldigt HIGH på sånt här" jag tror inte han menar hög, utan det svenska uttrycket "haj" det där klippet alldeles efter att han säger fartupplevelse som blinkade förbi med musik var bara irriterande. Klippen efter intervjun och innan var rätt snygga trots den jobbiga musiken. Det var det jag hade att säga. Jobba lite på det så kan det bli riktigt bra! 0 Citera
Mega99 Postad 20 januari 2008 Postad 20 januari 2008 High grejen är en individuell uppfattning, high kan också refereras som tävlingslysten i det sammanhanget, liksom "väldigt inne"- 'Min chef är väldigt inne på sånt här'. Och sen när är 'haj' ett svenskt uttryck i det sammanhanget? :S 0 Citera
thesnowboarders Postad 20 januari 2008 Författare Postad 20 januari 2008 Riggad kamera i första scenen hade höjt kvalitén oerhört. Varför blev ljudet anorlunda under telefonsamtalet? det var skumt! nedräkningspipen skulle slutat med ett ljusare "piiiiip" så racingkänslan blir ultimat. vad gäller textningen så skrev du "min chef är väldigt HIGH på sånt här" jag tror inte han menar hög, utan det svenska uttrycket "haj" det där klippet alldeles efter att han säger fartupplevelse som blinkade förbi med musik var bara irriterande. Klippen efter intervjun och innan var rätt snygga trots den jobbiga musiken. Det var det jag hade att säga. Jobba lite på det så kan det bli riktigt bra! Tack så mycket! All kritik är bra kritik som sagt ^^ Vrf det blev annan ton under samtalet var för att det var inspelat, som du nog säkert kan räkna ut :P ;) 0 Citera
DanneMan Postad 20 januari 2008 Postad 20 januari 2008 gahh ja får vl skriva nått i allafall. Intervjun sög rätt hårt. dåligt ljud lite fler vinklar på intervju klipp framför allt personen du intervjuade var ju ganska ointressant i sammanhanget. kändes mer som han ville promoota sitt företag. stativ är ett måste. ditt telefonsamtal borde kortas ner Mycket.. sorry ingen positiv kritik dessvärre. det var skönt att man fick se en gocart. 0 Citera
thesnowboarders Postad 20 januari 2008 Författare Postad 20 januari 2008 gahh ja får vl skriva nått i allafall. Intervjun sög rätt hårt. dåligt ljud lite fler vinklar på intervju klipp framför allt personen du intervjuade var ju ganska ointressant i sammanhanget. kändes mer som han ville promoota sitt företag. stativ är ett måste. ditt telefonsamtal borde kortas ner Mycket.. sorry ingen positiv kritik dessvärre. det var skönt att man fick se en gocart. Haha, jaa, jag förstår dig lite, men som sagt, så fick vi låna skolans utrustning och stativ användes :P Och btw, han försökte inte promota hans företag, för det var inte hans, utan han svarade bara på mina frågor och han hade ingen aning att jag skulle lägga ut denna eftersom det är en SKOLUPPGIFT :P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.