Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gjorde en liten film åt en polare på skoj när dom tog presentationsbilder på sej själva. Resultatet finns att skåda på deras hemsida http://www.normancavazzana.com

De va lite för dåligt ljus i lokalen för video men det blev hyfsat ändå, komprimeringen gör att den blev lite mörkare med.

Kamera: Canon XL H1 med 0,4 vidvinkellins

Ljud: Röde NTG-2

Klipp: Premiere

CC: Fusion och AE

Håll till godo!

Postad
Störde mig på det där engelska snacket. Låter bara drygt!

Den långe e Australiensare och båda jobbar mycket internationellt så de e så dom snackar för det mesta. Blandar hej vilt

Postad
Den långe e Australiensare och båda jobbar mycket internationellt så de e så dom snackar för det mesta. Blandar hej vilt

Hursomhelst kändes det bara störande =)

Vad ska man annars säga om filmen? Kul med lite bakom kulisserna. Är inte ofta någon laddar upp sådant här så!

Postad

Ja meningen va att slutbilderna skulle va inklippta men dom e inte klara än, dom åker in innan filmen kommer upp på deras sida. Jag filmade bara det här i väntan på en annan grej så de va inget som va planerat. Just for fun:)

Postad

Störde mig inte alls på att han ville snacka engelska. Det är väl enklare om han är från ett engelsktalande land.

Tyckte inte att det blev långtråkigt, däremot tycker jag att det har kunnat vara en liten snabb intervju med nån av grabbarna, eller att de berättar nånting in i kameran.

Någon skrev också att det hade varit snyggt att lägga in en stillbild. Det håller jag med om. Du hade kunnat lagt in en av de bilder som de tog. Visst lite klassiskt kanske. Men det hade blivigt snyggt!

Den var intressant... Gillade klippningen också....

Postad

Tack, ja den va ju inte planerad så jag klippte bara ihop det bästa av det. Funderade på att kanske göra nåt lite intressantare med intervju och grejer när dom har en seriös plåtning nån gång, lite mer som en dokumentär kanske:)

Postad

precis en intervju i bakrunden i stället för deras musik. jag har ofta störande ljud och vind brus i bakrunden på mitt material.. vill man då använda en kommentar senare så har man massa störande ljud .. inte bra.. tänk på att stänga av stereo och dylikt.

annars snyggt! några inzoomningar på kamera tangent bord , som du kan ha som inklipp kan va schysst också..

mvh Danneman

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...