FarfarsFilm Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 En dag som uteliggare! Gjorde filmen med min polare som fick spela uteliggare! http://www.youtube.com/watch?v=7gAsxncy3Ig Längd 02:29 Format wmw Skulle vilja ha kritik på vad jag kunde gjort bättre? Tex vinklar klippning o.s.v 0 Citera
Pirat Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Vilken skit. Till att börja med kan du ju ha en story. Vill du göra nåt vettigt, läs på innan. 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Fan vad roligt :D hade han allvarligt inte sovit på en vecka? :D poliserna var roliga. 0 Citera
Octavianus Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Ganska skojigt faktiskt. Det jag störde mig på var att fotot var rörigt och lite jobbigt att titta på. Men helt klart sevärd. 0 Citera
DDeridex Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Utförandet är uselt men f-n vilken kul idé, dessutom riktigt modigt. Planera lite bättre nästa gång så ser jag sååå fram mot en uppföljare. Lycka till" 0 Citera
FarfarsFilm Postad 9 december 2007 Författare Postad 9 december 2007 Tack för kritiken! Jepp måste planera bättre till nästa gång. Min kompis såg att vi skulle slänga iväg en säng så kom ha på att lägga ut den i en rondell! Så vi drog ut och filma bara! dessutom körde vi bara med en kamera! 0 Citera
beta75 Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Iden är mycket bra. Det är den delen som är svårast att lära sig. Jag tycker detta faller under kategorin offentliga installationer som du har filmat. Nästa gång kan du göra så att du skickar ut ett pressmedellande som förklarar vad du ska göra och att du gör det för att uppmärksamma hemlösas situation för att visa hur absurt det är att folk inta har någonstans att bo i Sverige. Sen dokumenterar du uppståndelsen kring detta när lokaltidningen och ev radio och TV dyker upp. Ha ett budskap. Det tekniska blir altid underordnat när filmen får ett verkligt innehåll. Men du kan fundera på om du inte kunde haft en tex en kamera på stativ som rullade när ni "byggde" sovrummet. Lite förtexter som förklarar platsen, temp osv. Lite fakta om hemlöshet, du förstår. Tror att detta skulle kunna bli riktigt bra. Sätt en mygga på polaren som sover alt göm en mick i sängen så ljudet blir bra. bra jobbat. /KN 0 Citera
Team_fagott Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Jag tycker att idén är kul. Men bild och ljud suger. Musikvalet är inget vidare heller. Den sätter liksom nivån. Helt klart värt att jobba vidare på. 0 Citera
FarfarsFilm Postad 9 december 2007 Författare Postad 9 december 2007 Tack för kritiken! Bra info från dig beta75 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.