Gå till innehåll

Ljussabel strid test film!


daarco

Recommended Posts

Snyggt för att vara en utav era första filmer. Gillar musiken. Snabb och trummig, helt i min smak.

Själva fotot kan ju finslipas lite granna med lite säkrare bilder. Men annars var det riktigt snyggt. Jag är lite mindre Star Wars fan nu än jag var förr.

 

Just det, är du någon av skådisarna eller skötte du kameran eller både och?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är killen med två ljussablar. Fotot är intressant, för jag och Morre hade planerat många tagningar. Sen blev det ju så att han och jag hamnade framför kameran. Då fick någon annan snabbt hoppa in och filma.

Dessa personer gjorde ett utmätkt arbete, utan att ens veta vad de filmade. Vi hade så lite tid att filma att vi inte kunnde ha långa redogöreser.

Men vi är helnöjda.

Nästa projekt ska fotot planeras mycket mer ingående.

 

 

Vi filmade allt på några dagar. Redigering gick snabbt.....sen satt vi i två månader och rotoscopade ljussablar. Under de månaderna så kunde vi trixa och fixa som vi ville. men man måste ju redigering klar när man börjar med "after effects".

Men vi hade också en dator crash, och fick börja om med allt : (

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...