Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://bajs.dk/batman_trailer_2008.jpg

En trailer för en film vi hållt på med i snart 2,5år. Ska spela in

kompletterande scener nu i vår eftersom vi sakar manus och allt annat som kan vara bra att ha!

Postad

Tunnan och moroten-wannabees goes Voodoo- goes Youtube-goes Flum?!

seriöst, efter att sett på den en stund får man en plötslig lust att skratta... bara för att man inser vad man sitter och ser på för något.

Postad
Ehe? Wannabes?

är det dem på riktigt då? jag funderade och bestämde mig för att det nog inte var så.

Edit: måste tillägga att jag såg den igen nu, och började asgarva av någon outgrundlig anledning...

Edit: Ja det var som fan, det var ju originalet, haha... det trodde jag aldrig, tillägger att ni är... kassa... :D

Postad
GyyYyD!!! Underbart störd trailer, längtar efter filmen! :D

tillägger att ni är... kassa... :D

Hehe vi gör vårt bästa för att vara sämst eller inte målet är att man ska orka se

filmen utan att stänga av fast den är dålig. Exlusivt soundtrack gjord med gammaldags

utrustning utlovas också. Ensoniq sampler från 80talet och inspelad på kassettband :P

Postad
haha underbart löjligt :P

Tackar nån som sitter på inspelningar från Terror TV/Terror Kalendern från ZTV (90talet)

Behöver mer inspiration till inspelningarna :P

Postad

Herre jösses vilket underbart klipp!! :D

Bästa jag sett här, förutom mina egna grejjer. ;)

Precis min humor! Asskön musik!

Gillar killen i nät-hatten som spelar gitarr. :D

Är det gamla SEGA ni spelar batman på? :D

Väntar otåligt på sommaren 2008.

Postad
Är det gamla SEGA ni spelar batman på? :D

Nepp det är snes (super nintendo) batman returns :P

Har till sega oxxxxå, fina grejer :P

Jag hoppas på lite musikgästspel från jsr-nissen/nissarna. Har för mig att jag hört något där du skrikit till ljuva NES och Game Boy-toner.

Stämmer bra, en av nissarna är han som sitter uppe i trädet i trailern och han med läderkepsen

inne på muggen och en annan som inte är med här men i fulllängdaren sitter i en soffa och hoppar ner i en toalett. Blir nog lite chip-musik i filmen oxå men inte tsr-chip utan gumpa brothers chip inspelat på kassettband. Fast gumpa är samma medlemmar som tsr fast lite mer mer flum =D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...