Tomtebo Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 Hallå hallå, var och kollade på frame filmfestival igår, men jag hann inte glo på vem som vann. någon som var där och såg det? vem vann mellan och tungvikt osv? 0 Citera
pld Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 Den som utspela sig på spårvagnen vann mellanvikt och den engelska med den "roliga" berättarrösten vann tungvikt tror jag det var. 0 Citera
Mister Postad 30 september 2007 Postad 30 september 2007 "Om det finns ett helvete kommer jag att brinna där" (mellanvikt) och "A ball's tale" (tungvikt) är namnen på vinnarfilmerna... 0 Citera
Tomtebo Postad 30 september 2007 Författare Postad 30 september 2007 okej, jag såg inte dem, var de bra ? 0 Citera
ChrisSFP Postad 1 oktober 2007 Postad 1 oktober 2007 Då kanske vi ses framöver, vi var med och sponsrade med lite priser =) 0 Citera
Bleckert Postad 1 oktober 2007 Postad 1 oktober 2007 Producerade 2 platstagaren i tungvikt, Definitivt john, någon som såg den? 0 Citera
ChrisSFP Postad 1 oktober 2007 Postad 1 oktober 2007 ipod nano samt en utbildning i final cut 0 Citera
Bleckert Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Producerade 2 platstagaren i tungvikt, Definitivt john, någon som såg den? Ingen? 0 Citera
Tomtebo Postad 4 oktober 2007 Författare Postad 4 oktober 2007 tyvärr, om den inte var med på första filmpasset, jag såg bara den första. 0 Citera
Bleckert Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Nope, tredje tror jag, började kl 13 på lördagen! 0 Citera
El Turboroberto Postad 5 oktober 2007 Postad 5 oktober 2007 Jag gjorde filmen Sträva. 2:a pristagaren i mellanviktsklassen... Kunde tyvärr inte vara där på festivalen, shame... 0 Citera
Bleckert Postad 9 oktober 2007 Postad 9 oktober 2007 Jag gjorde filmen Sträva. 2:a pristagaren i mellanviktsklassen... Kunde tyvärr inte vara där på festivalen, shame... Har filmat med tommy sporrung tidigare, kände dock inte igen honom på filmen utan läste hans namn i eftertexten. väldigt snygg film för övrigt! 0 Citera
El Turboroberto Postad 9 oktober 2007 Postad 9 oktober 2007 Ja, just det Tommy ja... Vi gick på samma skola för ett år sedan... Kul att du tyckte om den förresten! 0 Citera
Tomtebo Postad 9 oktober 2007 Författare Postad 9 oktober 2007 Jag gjorde filmen Sträva. 2:a pristagaren i mellanviktsklassen... Kunde tyvärr inte vara där på festivalen, shame... var det den där filmen han grävde sin egna grav med en unge med? den var väldigt snyggt gjort, men jag förstod inte riktigt poängen, mer att han grävde sin egna grav. Men den var snygg och bra gjord. Om det är den jag nu tror de va. 0 Citera
El Turboroberto Postad 10 oktober 2007 Postad 10 oktober 2007 Ja, precis. Det var den ja... Ja, man får ju tolka den som man vill. Men jag hade ju ett större budskap med den, än att man bara gräver sin egen grav. Men som sagt, det finns ju lika många tolkningar som människor... 0 Citera
Bleckert Postad 10 oktober 2007 Postad 10 oktober 2007 Ja, precis. Det var den ja... Ja, man får ju tolka den som man vill. Men jag hade ju ett större budskap med den, än att man bara gräver sin egen grav. Men som sagt, det finns ju lika många tolkningar som människor... Får man fråga exakt vilken roll du hade i produktionen? Hur jobbar ni med finansiering och "producentrollen" på er utbildning? vad syftar utbildningen till att bli? 0 Citera
El Turboroberto Postad 11 oktober 2007 Postad 11 oktober 2007 Jag stod för manus och regi. Jag hade regi som inriktning nämligen. Utbildningen skulle väl täcka de flesta områden inom en produktion och det fanns inriktningar allt från producent till foto och ljud mm. Så det var en väldigt produktiv och bra utbildning... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.