Gå till innehåll

frame filmfestival


Tomtebo

Recommended Posts

Jag gjorde filmen Sträva. 2:a pristagaren i mellanviktsklassen... Kunde tyvärr inte vara där på festivalen, shame...

 

 

Har filmat med tommy sporrung tidigare, kände dock inte igen honom på filmen utan läste hans namn i eftertexten.

 

väldigt snygg film för övrigt!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag gjorde filmen Sträva. 2:a pristagaren i mellanviktsklassen... Kunde tyvärr inte vara där på festivalen, shame...

 

 

var det den där filmen han grävde sin egna grav med en unge med?

den var väldigt snyggt gjort, men jag förstod inte riktigt poängen, mer att han grävde sin egna grav. Men den var snygg och bra gjord. Om det är den jag nu tror de va.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, precis. Det var den ja... Ja, man får ju tolka den som man vill. Men jag hade ju ett större budskap med den, än att man bara gräver sin egen grav.

Men som sagt, det finns ju lika många tolkningar som människor...

 

 

Får man fråga exakt vilken roll du hade i produktionen? Hur jobbar ni med finansiering och "producentrollen" på er utbildning? vad syftar utbildningen till att bli?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...