e93mw Postad 27 juli 2007 Postad 27 juli 2007 Som nybliven kattägare är jag väldigt fascinerad av dessa eleganta djur. Dessutom gör de sig oerhört bra på film! Vem kan glömma "Cat" i "Breakfast at Tiffanys"? Han spelade brallorna/kjolen av Audrey Hepburn. Eller "Jones" i "Alien"? Han var ju lätt läskigare än det där kycklingmonstret! 0 Citera
Anhool Postad 27 juli 2007 Postad 27 juli 2007 det där kycklingmonstret! Det Okända? :D Katter på film... Jurtjyrkogården? Annars har vi de där ninja-katterna från flashfilmerna som var populära för några år sedan. http://www.7secondsoflove.com/ninja/ 0 Citera
jernby film Postad 27 juli 2007 Postad 27 juli 2007 Nybliven kattägare? Hoppas det är en innekatt. Annars kan du se vad dom har för sej när dom kommer ut. Pissar på folk från byggnadsställningar, knarkar och har offentliga kattsamlag. Läs "Fritz the Cat". En tecknad film som inte lämplig för känsliga kattägare ;) /nils 0 Citera
Simon W Postad 27 juli 2007 Postad 27 juli 2007 Är kattägare också. Har vänner som är hundägare, och varenda gång vi träffar dom tackar jag min lyckliga stjärna att vi har katt. Katt på film? Med tanke på att de har ruskigt stor integritet är det inte så konstigt att de inte förekommit på film lika mycket som hundar. Svårregisserade. Men det finns mycket tecknade serier med katter. Fler än med hundar, synes det mig. Nämnda Fritz the cat, Garfield, Kalle och Hobbe, Krazy Cat. Katter har lika skön karaktär som den är svårfångad på film. 0 Citera
Java ex Machina Postad 27 juli 2007 Postad 27 juli 2007 Vänta till Coraline kommer. Den är stop motion, men den kattkaraktären är en av de bäst skrivna kattkaraktärerna någonsin. 0 Citera
Tomtebo Postad 30 juli 2007 Postad 30 juli 2007 Katter är väldigt trevliga djur. Hade tre katter innan jag blev allergisk, som jag hatar utöver allt här på jorden. De har så fina karaktärer och man förstår dem bara igenom att titta dem i ögonen. De har så fint " språk" om ni förstår.. Aja :) 0 Citera
Java ex Machina Postad 3 augusti 2007 Postad 3 augusti 2007 Katter är väldigt trevliga djur. Hade tre katter innan jag blev allergisk, som jag hatar utöver allt här på jorden. Varför hatar du dina katter? det är väl inte deras fel att du blev allergisk? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.