Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det är ju ur DVDerna från videocopilot som snubben har jobbat ur. jag äger dem. härliga saker. :)

men det är inte så svårt. förstår man hur man jobbar med 3d-lager i AE så är det inga problem.

Posted

Haha, vilken loser, jag kommenterade videon och sa att det inte alls var han som gjort den utan att han bara följt en tutorial. Han tog bort den kommentaren...

Posted

hehe... hade varit kul att se den... nu är den nedtagen och det står bara "filmen är inte godkänd" :p

VideoCopilot är för övrigt en väldigt bra serie videotutorials för AE... även om jag inte äger dvd'erna själv så följer jag väldigt intresserat alla släpp på hemsidan:)

Posted
hehe... hade varit kul att se den... nu är den nedtagen och det står bara "filmen är inte godkänd" :p

Äh, det var exakt samma som i Andrew Kramers video, han hade ändrat texten bara.

edit: Han tog för övrigt bort mina andra kommentar på hans andra video också. Ush för sånt.

Posted

jo... men det vore ju skoj att se förövelsen på plats ändå:)

och ska jag vara ärlig så har jag tagit inspiration av den tutorialen själv också till en grej jag gjorde... Men det är ju inget jag skulle förneka om någon påpekade det för mig;)

Posted

Precis, det är en sak att inspireras men att säga att det är han som gjort den utan att nämna att han bara följt en tutorial steg för steg. Och sen försöka "röja spåren"... Lol som man säger nu för tiden.

Posted
Haha, vilken loser, jag kommenterade videon och sa att det inte alls var han som gjort den utan att han bara följt en tutorial. Han tog bort den kommentaren...

tänkte faktis registrera mig där och säga de. :)

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Nu kan man inte längre se filmen men misstänker att det är ink-splatter ni pratar om.

Åkte med arlanda express i dagarna och även dom har den på sina infoskärmar i tåget...