Gå till innehåll

Musikvideo - Pato ft. Nio - bort med det gamla (3:36)

Recommended Posts

Postad

shysst video och skön låt. Snygga vinklar och detsamma för klippningen. Har däremot en fråga... Jag kan ha missuppfattat låten nu, men handlade den inte om att dem ville komma därifrån? Och i så fall va tusan hade blondinen för roll i det hela igentligen?

Gott betyg förövrigt!:)

Postad

Jag gillar video, inget får mig att gå igång som en hiphopvideo. Ditt foto är grymt men jag tycker personligen att det ibland känns lite väl "video", nu vet jag inte om du har kört progressivt eller deinterlace i post, men om du inte har det så är det detta kvar och din video kommer se riktigt high end ut.

Postad

haha, jo, blondinen du :)

jo, det var tänkt så här.

Vi spelade in ett intro, artisten skulle sitta o prata i telefon med sin flickvän, därefter skulle han göra slut med henne. Efter att han lagt på luren skulle den nya tjejen komma fram o säga - vad vill du ha pato, kaffe eller läsk(dem sitter på ett cafe). Blondingen skulel symbolisera det "nya"

tyvärr fick jag klippa bort den scenen för artisten var för dålig skådespelare :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...