Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

fånig till en början. lite för utdragna upprepningar i början med när det kom till skumgummifitta och uzi då va det riktigt kul. bra klippt och filmat och ljudlagt annars

Postad
fånig till en början. lite för utdragna upprepningar i början med när det kom till skumgummifitta och uzi då va det riktigt kul. bra klippt och filmat och ljudlagt annars

uzin var kul, inte skummgummifittan

Postad

Den här platsar i listan bland de klart bästa jag har sett här på voodoofilm. Jag gillade allt som var så skönt på måfå, som det där med mjukosten och strösslet. Blev lika överraskad varje gång. Det enda jag vet om som kommer i närheten av den här typen av humor är vissa radioprogram på P3.

Min far kom in och undrade vad jag garvade åt. :D Tack för ett gott skratt som sagt!

Postad

Bra film, men för mycket svensk buskis. Om ni censurer lite skulle den passa bra på TV:s barnkanaler, tror jag. Inte humor för mej men säkert för vissa lättunderhållna personer.

Bra gjort alltså ;) för vissa. Välgjord film.

/nils

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...