Jump to content

Recommended Posts

Posted

I registreringen verkar det som att ett registrerat företag är ett måste för att besöka seminariet?

Jag skickade ett PM till dig om detta, men det verkar inte kommit fram?

Reklam om detta adresserad till min far trillade nämligen ner i brevlådan och han vidarebefodrade det genast till mig eftersom han vet att jag är intresserad. Finns det någon möjlighet för mig som privatperson att komma på seminariet? Jag jobbar både i Premiere Pro och After Effects, men ännu inte i HD. Har jag någon nytta av det?

Posted

Ska bara förtydliga att i både privatpersoner och företag kan komma. Är däremot osäker på om filmning kan ske pga av rättighetsskäl. En del av materialet som de andra visar (dvs de som gjort Jonson & Pipen och även delar av Kommissionen) kan ev. TV4 alt. SVT ha vissa rättigheter till så där kan det hända att vi måste lägga locket på vad det gäller filmning. :(

/Max

Posted

Mycket svårt att säga eftersom det ger olika mycket för olika personer - mycket beroende på tidigare kunskapsnivå. Och innehållet i seminariet är inte heller helt spikat ännu - delvis beroende på tidigare nämnda rättighetskrångel. Jag ska försöka återkomma senare, förhoppningsvis ngn gång nästa vecka, med mer info så du kan veta om det är värt att åka upp.

/Max

• 3 weeks later...