Max_H Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 För dom som är intresserade av att veta/se mer om Martins kommande "Year One" så kommer detta i februari (i Stockholm alt Köpenhamn om man bor i skåne eller så): http://events.adobe.co.uk/events/cgi/event.cgi?country=se&eventid=4549 /Max 0 Quote
Jawo Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 Oj, vad jag hade gått på det om det hade varit närmare. Kommer det att filmas? 0 Quote
lilla_farbrorn Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 I registreringen verkar det som att ett registrerat företag är ett måste för att besöka seminariet? Jag skickade ett PM till dig om detta, men det verkar inte kommit fram? Reklam om detta adresserad till min far trillade nämligen ner i brevlådan och han vidarebefodrade det genast till mig eftersom han vet att jag är intresserad. Finns det någon möjlighet för mig som privatperson att komma på seminariet? Jag jobbar både i Premiere Pro och After Effects, men ännu inte i HD. Har jag någon nytta av det? 0 Quote
Max_H Posted January 24, 2007 Author Posted January 24, 2007 Ska bara förtydliga att i både privatpersoner och företag kan komma. Är däremot osäker på om filmning kan ske pga av rättighetsskäl. En del av materialet som de andra visar (dvs de som gjort Jonson & Pipen och även delar av Kommissionen) kan ev. TV4 alt. SVT ha vissa rättigheter till så där kan det hända att vi måste lägga locket på vad det gäller filmning. :( /Max 0 Quote
Jawo Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 Det var synd, detta var något som jag gärna hade tittat på. 0 Quote
peterfilm.se Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 Jag tror att jag sticker upp på detta. Kommer från Varberg. Känns kanske lite för kort (2 timmar +?), men tror ni man drar nytta? Någon som varit på deras tidigare föreläsningar? 0 Quote
Max_H Posted January 27, 2007 Author Posted January 27, 2007 Mycket svårt att säga eftersom det ger olika mycket för olika personer - mycket beroende på tidigare kunskapsnivå. Och innehållet i seminariet är inte heller helt spikat ännu - delvis beroende på tidigare nämnda rättighetskrångel. Jag ska försöka återkomma senare, förhoppningsvis ngn gång nästa vecka, med mer info så du kan veta om det är värt att åka upp. /Max 0 Quote
Ronnie Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Låter mycket intressant. Man kanske skulle försöka ta sig till Köpenhamnsseminariet. 0 Quote
Max_H Posted January 28, 2007 Author Posted January 28, 2007 Som är den 27: e feb och hålles på engelska (till vissa danskars glädje och andras ilska...). /Max 0 Quote
vilcans Posted January 28, 2007 Posted January 28, 2007 Och till svenskars glädje får man väl anta? 0 Quote
tuco Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Så det är alltså den 27.e i Köpenhamn? Attans att man missar det i sådanafall. Hade ju varit super intressant. 0 Quote
Recommended Posts