street Postad 7 april 2004 Postad 7 april 2004 Nu börjar de ju dra ihop sig för alla regionsuttagningar till novemberfestivalen ute i landet. Tänkte själv ställa upp med filmer både i västernorrland och uppland. Någon annan som har filmer som ska vara med nån stans? 0 Citera
TDA Postad 14 april 2004 Postad 14 april 2004 Ska ställa upp i Sörmlands regionsuttagning. Med första kortfilmen jag gjorde, spelades in på en helg. Har nog inte så stor chans, men ska bli riktigt kul iaf. Om man ens kommer med och får sin film visad... 0 Citera
palle Postad 14 april 2004 Postad 14 april 2004 har iten rikjitgt fattat de här än... men ja bor i jönköping men jönköoping har ju ingen uttagning ju... va gör ja då??? 0 Citera
daybreak Postad 14 april 2004 Postad 14 april 2004 Du kan skicka den till en av de andra uttagningarna, tex i ett närliggande område. /D 0 Citera
JRL Postad 14 april 2004 Postad 14 april 2004 Jag och ett gäng håller på och spelar in nu, får se hur det går! Jag var i trollhättan förra året.. Nån som tävlade då? 0 Citera
street Postad 15 april 2004 Författare Postad 15 april 2004 JRL: jo jag var där. tävlade med en gamal film i lättviktsklassen.. vann kul nog du då? 0 Citera
JRL Postad 15 april 2004 Postad 15 april 2004 Ajj ajj.. Tiden flyger iväg.. Det var visst året före ändå jag var där.. 0 Citera
AlmanDo Postad 18 april 2004 Postad 18 april 2004 ja tycker att JRL ska ta o skicka in sin iscensatta "Dokumentär film" ... hi hi hi.. Ja låg dubbel o skratta år den..! 0 Citera
ungfilm Postad 6 maj 2004 Postad 6 maj 2004 Nu har det ju gått ett tag. Jag har ingen koll på när alla regionsfestivaler är men hur går det för er? .. Jag själv skall skicka in en film till Frame ( Västra Götalands) , men det är ju inte förrens den 20e augusti. Så jag tar det lugnt, skall inte ta det för lugnt dock hehe. Men hur går det för er andra? Är det någon som blivit direktkvalificerad än? Eller festivalerna kanske inte ens varit.. Jag kanske är ute och cyklar, men det är ju inte fel att cykla en dag som denna... :D 0 Citera
collo Postad 7 maj 2004 Postad 7 maj 2004 vi ska oxå ha me en film i frame (borås) me en liten kortfilm. inga förhoppningar, men vore ju coolt om den kom med till novemberfestivalen i alla fall.. :) 0 Citera
ungfilm Postad 7 maj 2004 Postad 7 maj 2004 ok.. Fräckt. Vad heter filmen och vad handlar den om? I vilket sammanhang gjorde du den? Ja jag vet jag är frågvis liten typ... :D 0 Citera
Anstalter Postad 7 maj 2004 Postad 7 maj 2004 Altså hur gör man för att vara med på festivaler, finns där nån hemsida eller nåt där man kan läsa hur man går till väga???? 0 Citera
Dos5.0 Postad 7 maj 2004 Postad 7 maj 2004 http://www.boras.se/net/Bor%e5s/Kultur/Bor%e5s+Bio+R%f6da+Kvarn/Frame här finns det info om frame som hålls i Borås iallfall! 0 Citera
Dos5.0 Postad 7 maj 2004 Postad 7 maj 2004 http://www.boras.se/net/Bor%e5s/Kultur/Bor%e5s+Bio+R%f6da+Kvarn/Frame här finns det info om frame som hålls i Borås iallfall! 0 Citera
Opus Postad 15 maj 2004 Postad 15 maj 2004 Ja så var filmfestivalen i Västernorrland avklarad, och ja, det visade sig vara en lyckad festival där jag och street gick hem som segrare med våran film; Cap Love. http://kultur.lvn.se/film/videofestival.html - Här står om priserna, vi är näst längst upp. http://www.splinterarts.com/cap.htm - här kan ni läsa lite om filmen. Ja det var roligt, får man åka till novemberfestivalen iår igen då. Och jag hoppas vi i år kan ha en liten gathering. Skulle bland annat vilja träffa ungfilm som jag såg förra året, mohahah, i know how you look like :P. Skulle vilja höra om du låter lika mogen IRL, hehe :P. Aja trevlig helg på er! 0 Citera
ungfilm Postad 15 maj 2004 Postad 15 maj 2004 ”En historia med känsla för de små detaljernas betydelse. Utmärkt balans mellan filmens alla beståndsdelar.” Seger åt splinterarts! Grattis Opus och Street! Jag hoppades verkligen på det. :D Förhoppningsvis beroende på hur det går i september kommer jag till novemberfestivalen annars åker jag dit själv så får vi ta oss ett litet snack, hehe. I know how you look like too! 0 Citera
ungfilm Postad 23 september 2004 Postad 23 september 2004 Haha, ja det var ett bra tag sen nu. Hur går det för er andra? Vilka skall på frame i borås i helgen? Jag skall dit och såvitt jag vet skall farlig här på forumet ochså dit. Några fler? Skulle vara kul att veta. 0 Citera
farlig Postad 24 september 2004 Postad 24 september 2004 Ja, jag ska ju dit.. Ska du tävla med någonting Mikael? 0 Citera
ungfilm Postad 24 september 2004 Postad 24 september 2004 Ja, jag skall tävla med filmerna Natasha (9) och Small Talk (52). Men det går nog rejält utför i år, jag är inte i närheten av nöjd med någon av dem. Fast man fick ju faktiskt syrrans godkännande, vilket är quite an achievement eftersom hon har totalkritiserat alla mina tidigare filmer rejält. That's what sisters are for! Haha. Skall bli riktigt kul iaf. Verkar finnas en del bra filmer i år, så det blir spännande. Jag ser framemot att se din film, hur känns det att vara nummer två på listan förresten? Har du varit med på någon festival tidigare? 0 Citera
farlig Postad 28 september 2004 Postad 28 september 2004 Riktiga guldfilmer du hade gjort! En bedrift att bli nominerad till bästa film för båda. Jag gillade verkligen small talk! 0 Citera
ungfilm Postad 29 september 2004 Postad 29 september 2004 TACK! Hehe, wow. Jag åkte till festivalen med inga förväntningar och det har gått så otroligt bra. Har fått ett sånt fantastiskt mottagande av både publik och jury. Så jävla kul. :e . Jag ser framemot november nu, skall bli spännande att se vad den publiken tycker om filmen. Jag ser framemot ditt nästa projekt, det är bara att fortsätta o göra en himla massa film.Tack återigen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.