Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

...& det grundar du på vad?

Om han enbart visst vad som stog i tidningen så finns det ingen orsak som helst att anta något sånt.

Riktiga, aktiva, pedofiler ska enligt mig hängas upp i kulorna & piskas med sina egna ollon, men det gör mig ärligt talat förbannad när folk anklagas & misstänks utan någon som helt skälig orsak.

Jag känner flera som samlar på filmer som enbart kommit ut i några få exemplar exemplar just för att det är kul att ha något mer unikt. Dom skulle ta det väldigt personligt om dom blev anklagade på det sättet, & det av god orsak. Get real.

Jag avskyr häxjakter av alla sorter, & dom som ivrar det ännu mer.

Postad

ja, men tycker du inte att detta är viktigare än mobbing eller elevtrivsel? jag lovar dig att anmäla detta anonymt, jag tycker att det är svinigt av skolan att inte själva anmäla det så fort de misstänker nåt sånt.

Postad
ja, men tycker du inte att detta är viktigare än mobbing eller elevtrivsel? jag lovar dig att anmäla detta anonymt, jag tycker att det är svinigt av skolan att inte själva anmäla det så fort de misstänker nåt sånt.

neej men ska jag vara ärlig tycker jag att det andra är viktigare, jag var nämligen mobbad hela lågstadiet och mellanstadiet och det gjordes aldrig något för att stoppa det... Och fortfarande så misstankar om något som kan hända som inte äns är olagligt är ju inte olagligt, säger sig självt, men jag menar bara som ett exempel om den här snubben skulle vara pedofil, så skulle ju varifall inte jag gå igenom allt besvär för en amatör film på ett drama som inte ens innehåller riktiga sexscener. Jag menar det är ju lättare att bara gå till närmsta varuhus, ungdomar idag ser ut som en bunt horor ingen tvekan om saken. Jag är själv 15 och nästan 16 så såpass mycket vet jag. Och om inte det ger tillräcklig med njutning till dessa äckel så finns det ju gigantiskt förråd av barnporr på internet. Har du energin av att försöka få tag på en amatörfilm 20 mil bort från dig så tror jag man kan lika väl klicka upp några sök sidor, eller nerladdningsprogram och söka runt tills man hittar något som tillfredställer deras persversa och rent av sjuka njutning...

Postad

Hm, är inte häxjakten över ännu? Att skrika PEDOFIL och peka med pekfingret mot godtycklig person och på fullaste allvar mena att man skall ingripa för det är ju så hemskt så alla till medel stående bud är tillåtna, ja då är det 1600-talsfasoner. Bevare mig.

Postad

Det är ju ett tecken på hur stor pedofilskräcken är om inte en vuxen ens får fråga om han får köpa en film av en 16-åring utan att folk misstänker att han är pedofil. Snacka om att överreagera. Det är ju inte direkt så att han bad om en privat visning tillsammans med regissören hemma hos sig...

Postad
Det är ju ett tecken på hur stor pedofilskräcken är om inte en vuxen ens får fråga om han får köpa en film av en 16-åring utan att folk misstänker att han är pedofil. Snacka om att överreagera. Det är ju inte direkt så att han bad om en privat visning tillsammans med regissören hemma hos sig...

man kan ju undra om det hade varit samma frågeställning om det varit en kvinna också.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...