RuNe Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Hej ja har gjort en film, som ja nu redigerar men ja undrar hur man gör så att man läger in bloopers brevid efftertexten? hoppas ni fattar 0 Quote
Jawo Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Hej ja har gjort en film, som ja nu redigerar men ja undrar hur man gör så att man läger in bloopers brevid efftertexten? hoppas ni fattar Vilket program har du? 0 Quote
Zapper Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 det är väl bara att förminska bilden till den storleken du vill ha den och sen placera den där du vill ha den. Beror ju iofs på vilket program du har som sagt 0 Quote
Jawo Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Då vet jag inte, men det kan ju inte vara särskillt svårt. Kolla manualen. 0 Quote
Mr.Man Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Du kan använda "pan/crop" eller "track motion" verktyget. 0 Quote
Headman Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Du kan använda "pan/crop" eller "track motion" verktyget. har vegas 7.0 själv, det funkar faktiskt ganska bra med Pan/crop eller track motion men det finns flera lösningar. på Detonation Films hemsida om du tittar på tutorials så finns det en länk där till en hemsida med massa tutorials för just Vegas. om du fortfarande har problem kan du adda mig på Msn om du har en och då kan jag hjälpa dig! 0 Quote
Headman Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 har snickrat ihop en tutorial om hur man gör film vid sidan av eftertexten i vegas 7.0, jag beklagar om nån inte gillar musiken men det var det ända jag hade på datorn. och killen som blir skjuten, snabbt test bara. Enjoy! http://www.youtube.com/watch?v=Cq1smIlF39E 0 Quote
Recommended Posts