Spartacus Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Se och njut! http://www.glumbert.com/media/stopmotion Stop motion lever 0 Citera
_nemo_ Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Wunderbar! Stop-motion har en tendens att bli lite enformigt. De flesta känns lite för långa, så även denna. Men den var riktigt grym hursomhelst. 0 Citera
Christian van Caine Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Goddamn! SOm det stora Svankmajer-fan man råkar vara så älskade jag den!!! :-D 0 Citera
jernby film Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Ett slags levande instruktionsbok i Stop-motion. Kul ;) /nils 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Tror denna finns på forumet redan men.. whatev. Grymt bra iallafall, något man önskar kommit på själv. Ser ju skitkul ut när de ligger på mage med ansiktet ner och glider. 0 Citera
joli91 Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Nu känns det lättare med specialeffekter:P Behöver man en flygande tant på kvast i film e de ju bara å härma;) 0 Citera
Disco Volante Postad 8 januari 2007 Postad 8 januari 2007 Haha så jäkla bra Älskar när han åker på mage över gräsmattan o den andra sätter fart efter på ett ben :p 0 Citera
jmalmsten Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 kul video, men viktigpettern i mig vill påpeka att det nog i ärlighetens namn kallas Pixellation när man stopmotionar med människor;) Finns en fin film om två grannar också som jag ska försöka leta reda på när jag tid... 0 Citera
KF.ent Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 grymt! det var droppen nu vill jag med testa "Pixellation" 0 Citera
Christian van Caine Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Huh? Pixellation, eller Pixelation, är ju en artefakt inom kompression! Sökte på Google efter det för att verkligen vara säker, men allt jag hittade sa enbart samma sak. 0 Citera
Christian van Caine Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Det är Pixilation du menade :-) http://mypage.direct.ca/w/writer/pixilation.html 0 Citera
jmalmsten Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 ahhh... har själv haft svårt att hålla isär orden... skönt också att få rätta besserwizzern ;) (Jag är inte schizo) 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 ahhh... har själv haft svårt att hålla isär orden... skönt också att få rätta besserwizzern ;) (Jag är inte schizo) "Messerschmitt", heter det. 0 Citera
jmalmsten Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Mezzerschmidt, Besserwizzer, bisserwazzer, mister knowitall... Bara självkritiken gick fram så;) förresten så är väl messerschmitt en tysk flygplanstilverkare? :P äh... ok... det var väl rätt ändå... jag ger mig :) http://susning.nu/Messerschmitt 0 Citera
Java ex Machina Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 förresten så är väl messerschmitt en tysk flygplanstilverkare? Ja just det. Där hör du. 0 Citera
Headman Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Rätt häftig faktiskt men jag föredrar nog inte stop motion fast jag har gjort en hel del grymma lego filmer i stop motion, men det tar ju en sån tid att göra och jag anser nog själv att framtiden ligger nog i 3d animering //Johannes 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.