Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vem tycker du är roligast på forumet? Vem blir årets medlem? Vem har gjort den bästa filmen? Nu är det dags att rösta inför Voodoo Film Awards 2006!

Du kan rösta en gång i dessa sju kategorier:

• [thread=12107]Årets medlem 2006[/thread]
  • [thread=12108]Årets mest hjälpsamma medlem 2006[/thread]
  • [thread=12109]Årets roligaste medlem 2006[/thread]
  • [thread=12110]Årets diskussion 2006[/thread]
  • [thread=12111]Årets roligaste diskussion 2006[/thread]
  • [thread=12112]Årets bästa film 2006[/thread]
  • [thread=12113]Årets bästa manus 2006[/thread]

Se till att rösta innan den 1 februari 2007!

• 3 weeks later...
Posted

Jag skulle själv gissa på att man vill minska risken att någon vinner med lite väl litet antal röster... själv vann jag med totalt 11 förra året... det var ju skoj, men då vi har över 1000 aktiva medlemmar så känns det lite fel ändå att vinna med knappa 1 procent av tusen medlemmar...

förresten... varför får jag inte rösta? är det för att jag inte ska kunna rösta på mig eller? för omröstningen ska väl... nä vänta nu... pinsamt pinsamt... jag hade inte loggat in mig... hehe... nevermind

Tjosan!

Posted
själv vann jag med totalt 11 förra året... det var ju skoj, men då vi har över 1000 aktiva medlemmar så känns det lite fel ändå att vinna med knappa 1 procent av tusen medlemmar...

1000 aktiva medlemskap är det väl?

Hur många är det som regelbundet postar på forumet?

Posted

Finns ingen sådan statistik, däremot aktivitet per dag. Det ligger kring 150-200 unika medlemmar som tittar in här varje dag.