Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Yesasia tror jag ska vara riktigt bra... så snart pengar kommer så ska jag beställa hachikou monogatari därifrån. Tänk dock på att dom har mest direktimport, så svensk eller för den delen engelsk text är långt ifrån vanligt ;) men det verkar vara fraktfritt när man beställer över en mindre summa, och priser finns i SEK, så det är ett plus.

Discshop och så är inte heller att förakta, dom har dom mer internationellt populära av asiatiska filmer.

dvdboxoffice ska ha fraktfritt över hela världen, men utbudet har inte kännts så imponerande där.

Det är dom tipsen jag kan komma på just nu...

Postad

yesasia och cdjapan är bra. sen finns det en butik här i stockholm som heter dvdstockholm där dom har bra koll på asiatisk film. i deras förra lokaler hade dom en hel stor avdelning bara för den typen av grej och dom tog in snygga koreanska boxar bland annat. ring dom och fråga.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...