Java ex Machina Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Två ord: Fan vad grym. nån annan som sett den? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 %2$s skrev: PAN'S LABYRINTH, in theaters December 29 ... 0 Citera
DanielSjöström Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Är det Guillermo del Toro's nya? Känner igen titeln men kan inte placera den riktigt... 0 Citera
Java ex Machina Postad 29 november 2006 Författare Postad 29 november 2006 Är det Guillermo del Toro's nya? Känner igen titeln men kan inte placera den riktigt... jepp. En fantasyfilm helt på spanska. Man kan säga att det är en blandning av Legend och Labyrinth typ. Lite släng är det nog också av Alice i underlandet, Coraline, Mirrormask, den typen av fantasy. riktigt bra är det i alla fall. 0 Citera
DanielSjöström Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 jepp. En fantasyfilm helt på spanska. Man kan säga att det är en blandning av Legend och Labyrinth typ. Lite släng är det nog också av Alice i underlandet, Coraline, Mirrormask, den typen av fantasy. riktigt bra är det i alla fall. Mm jag har sett stillbilder från filmen, såg riktigt häftigt ut! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Det underliggande budskapet i mitt tidigare inlägg var frågan; hur har du kunnat se filmen om den inte haft premiär ännu? 0 Citera
e93mw Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Trailern lovar gott! Verkar vara en film helt i min smak. Gillar mörka sagor för vuxna! :) 0 Citera
vilcans Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 El Laberinto del Fauno! Vill se!!! Jag har sett bilder från den och den ser ju helt grym ut. Den går på bio här, men min spanska är så dålig så att jag skulle säkert inte fatta ett dyft av den. Men jag är sugen på att gå och se den ändå, bara för det visuella. 0 Citera
Java ex Machina Postad 29 november 2006 Författare Postad 29 november 2006 Det underliggande budskapet i mitt tidigare inlägg var frågan; hur har du kunnat se filmen om den inte haft premiär ännu? teknikens under. pga voodoos inställning till filesharing tänker jag inte ens hinta om hur jag sett den, men kan med gott samvete säga att den är värd att se på bio, och jag tänker ändå köpa DVDn när den kommer. ;) 0 Citera
Anna_Dea Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Det underliggande budskapet i mitt tidigare inlägg var frågan; hur har du kunnat se filmen om den inte haft premiär ännu? http://www.vcdreview.com/info.php/i-64441.html Nej, det är ingen länk hur man tankar filmen. 0 Citera
Anna_Dea Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 El Laberinto del Fauno! Vill se!!! Jag har sett bilder från den och den ser ju helt grym ut. Den går på bio här, men min spanska är så dålig så att jag skulle säkert inte fatta ett dyft av den. Men jag är sugen på att gå och se den ändå, bara för det visuella. Har de inte subbat filmen? (ignonera om du är i spanien) 0 Citera
vilcans Postad 1 december 2006 Postad 1 december 2006 Har de inte subbat filmen? (ignonera om du är i spanien) Okej, jag ignorerar. :-) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.