Henks Postad 25 november 2006 Postad 25 november 2006 Här är mitt senast alster. Det är ett väldigt kort manus, men det är pga att den ska vara med i en film tävling som heter done in 60 seconds. Jag vore jätte tacksam om ni som är lite mer erfarna manus författare vill ta en liten snabb titt på detta manus, och ge mig lite tips vad jag borde tänka på. Typ: Manus Genre: Komedi Antal sidor: 3 Version: 1Doggy Style.rtf 0 Citera
Najka Postad 27 november 2006 Postad 27 november 2006 En filmatisering av en rolig historia funkar ju alltid;) 0 Citera
Henks Postad 13 mars 2007 Författare Postad 13 mars 2007 Filmen är nu färdig och går att se under Kolla min Film. Kom gärna me feedback! 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 13 mars 2007 Postad 13 mars 2007 Hehe, jo den var kul! ;) Men är man inte tvungen att starta en ny tråd i "Kolla min film" för att visa filmer? 0 Citera
Sam o Rai Postad 13 mars 2007 Postad 13 mars 2007 Filmen är nu färdig och går att se här... Kom gärna me feedback! Hahaha! Bäst att han satte på en hund! 0 Citera
Henks Postad 13 mars 2007 Författare Postad 13 mars 2007 Hehe, jo den var kul! ;) Men är man inte tvungen att starta en ny tråd i "Kolla min film" för att visa filmer? Jo det kanske man ska, och har gjort det nu iallfall! Läste du manuset också? 0 Citera
Henks Postad 13 mars 2007 Författare Postad 13 mars 2007 Hahaha! Bäst att han satte på en hund! Jo det är väll en tolkningsfråga... Men det är ju vad filmen handlar om... 0 Citera
Adam88 Postad 27 mars 2007 Postad 27 mars 2007 mja mjo mjaee. Jag vet inte. Inte min humor direkt. Det känns lite för krystat och att det bara ska vara roligt för att det skulle vara någon slags "tabu" att han sitter och pratar om att ta någon bakifrån och inte spruta i ansiktet på bussen. Jag tycker poängen har för lite tryck. Nja. Inget för mig helt enkelt. OBS! Har bara sett filmen inte läst manus, följde länken till youtube som fanns här. 0 Citera
Joel.N Postad 27 mars 2007 Postad 27 mars 2007 Jag tycker att manus var bra skrivet och det borde ha varit lätt att förstå för de personer som var inblandade i filmprojektet. Och filmen blev ju helt "suverän"! Vi behöver ännu fler innovativa filmskapare! Mvh Joel.N 0 Citera
metroo Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Tyckte manuset var suveränt, tyckte dock filmen inte ens var i närheten. Och ärligt talat vet jag inte vad det var som gjorde det. :S Förmodligen var det väl reaktionerna hos "tanterna" som inte var mitt i prick och lite väl tam i slutet på något vis. Men en rolig idé. 0 Citera
ls92 Postad 26 mars 2010 Postad 26 mars 2010 manuset var bra skrivet, det var roligt också, inte nåt komplicerat som man får huvudvärk av att läsa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.