Najka Postad 28 november 2006 Postad 28 november 2006 Jag tror inte ens att någon av de där filmerna kommer att komma... Rocky 6 kommer iaf för den har redan kommit ut 0 Citera
Najka Postad 28 november 2006 Postad 28 november 2006 Vem skulle spela Rocky? Russel Crowe? :) Haha nej men han ska spela Steve Irwin;) 0 Citera
e93mw Postad 28 november 2006 Postad 28 november 2006 Haha nej men han ska spela Steve Irwin;) Jaha, du menar i "Krocky"? :D (sorry, jag kunde inte låta bli...) :) 0 Citera
Miss_Emma Postad 29 november 2006 Postad 29 november 2006 Jag har aldrig riktigt kunnat fatta något starkt intresse för de tidigare filmerna. Fattade aldrig grejen med dem när jag var yngre. Så krasst sett förstår jag inte dem nu heller. Känns som att Hollywood har stagnerat, vill se något nytt och lite osäkert. Men det känns som att de inte vågar. Ungefär så. 0 Citera
gorse Postad 30 november 2006 Författare Postad 30 november 2006 Mja, nu består väl inte filmvärlden av enbart hollywood. Det är ju inte ens marknadsledande. Höjer man ögonbrynen en smula så finns det gott om film som är riktigt riktigt bra. Här är det bara en fråga om tycke och smak. I övrig kan jag väl hålla med, i alla fall delvis. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.