Gå till innehåll

vi alla vill tjana pengar


Fat Tony

Recommended Posts

har tankt pa det mycket vilken typ av film kan man tjana mest pengar pa, att fa pengar for en spel film ar inte enkel, efter manga om och men sa undrar jag vad kravs for att filma en porr film, med licens och sa och vad som kravs for att fa det? detta ar inget skamt skulle ocksa vilja veta hur ni tjanat pengar pa vilken typ av film som helst faktist, for att jag ser inte mojligheten att ens kunna fa en anda person att betala en krona for att se min film som jag gjort

Länk till kommentar
Share on other sites

Behövs det licens för att spela in porrfilm?

 

Det är väl bara att börja spela in, precis som vanlig film.

 

Eftersom amatörporr är fan så mycket mer attraktiv än amatörfilm i övrigt så har du ju ett gyllene utgångsläge. Fixa några som vill ställa upp o knulla framför kameran, lägg ut det på en hemsida. Och skaffa sponsorer och ta betalt via sms.

 

Sen kan du ju säkert få ut filmen på DVD-marknaden via företag som t.ex privat, eller så distributerar du skiten själv.

Länk till kommentar
Share on other sites

Låter ju som att den stora marknaden ligger ju i att producera och sälja licenserna... inte filmen;)

 

Förresten har jag inte sett mycket annan porr än amatörporr... ok... förutom de mer intima delarna ur Caligula :P... så där booorde det ju finnas en ordentlig potential...

 

men åter till ämnet... jag har liten till ingen aning... men den dagen jag gör en film jag kan få folk att betala pengar för att se så tar jag ju betalt för den, och den dagen är ju också den dagen jag kommer att bli furiosiskt elack på pirat-marknaden;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Eller så söker du på tradera. Men se upp för de thailändska som sagt.

 

Fagott din räv, försöka lura på tony sånt skit.

 

Här luras ingen. Jag garanterar att om han betalar in 500:- till mitt konto kommer han att med all rätt få spela in dom flesta varianter av porr han vill (gäller även de senaste trenderna : Lunchboxsex, kanylkalas och näsfist)

Länk till kommentar
Share on other sites

annars kan du växla in allt till en-yen-are så har jag en kontakt nere på New Koyou Ryoukan, Minowa, Tokyo, som kan fixa skitbra internet-tid på ställets superdator... ;) Och när du ändå är där så finns ju alltid glädjekvarterens värdinnor att tillgå...

 

Förresten ingår tentakel-hentai i din fiskporrexklusivitetslicens? Jag har alltid undrat det? Eller går det under Allmänna Hentai-lagen (1987:666) och är därmed i ensamrätt tillhörande Hideki Takayama's efterlevande och vänner?

Länk till kommentar
Share on other sites

annars kan du växla in allt till en-yen-are så har jag en kontakt nere på New Koyou Ryoukan, Minowa, Tokyo, som kan fixa skitbra internet-tid på ställets superdator... ;) Och när du ändå är där så finns ju alltid glädjekvarterens värdinnor att tillgå...

 

Förresten ingår tentakel-hentai i din fiskporrexklusivitetslicens? Jag har alltid undrat det? Eller går det under Allmänna Hentai-lagen (1987:666) och är därmed i ensamrätt tillhörande Hideki Takayama's efterlevande och vänner?

 

Du skrämmer mig jmalmsten... du vet för mycket om "fel" saker ;)

 

Som du skriver så tillhör den licensen Hideki Takayama's.. det var en lång domstolsprocess innan allt var avklarat, men det är inget jag vill tala höt om, så säg inget till de andra på forumet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kan redan se rubrikerna: "Dykare dömd för förargelseväckande beteende" :D

 

på svar till detta så var det inte jag... ni har inga bevis... där imot så har jag på bild när en polar gjorde sig lustig under ett dyk i varmt vatten... varken dräkt eller badbyxor

 

 

 

nu har nog den här tråden spårat ur totalt så det är nog ingen mening att ens försöka få den on topic igen (vad nu det var).

Länk till kommentar
Share on other sites

Du skrämmer mig jmalmsten... du vet för mycket om "fel" saker ;)

 

Som du skriver så tillhör den licensen Hideki Takayama's.. det var en lång domstolsprocess innan allt var avklarat, men det är inget jag vill tala höt om, så säg inget till de andra på forumet.

 

Your secret will never leave this room...

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...