Gå till innehåll

Recommended Posts

• 3 veckor senare...
Postad
"Filmen är ingen snabbproduktion eftersom vi planerat den väl."

Så skriver du på din hemsida om filmen :P

Det stämmer :P

Det där skrev jag för att jag ville ha med den på Vanliga filmer. Egentligen är det en snabbproduktion. Men den lär snart hamna på kategorin snabbproduktioner på hemsidan istället. :)

Postad
Klagar inte över filmen, men försök att ta åt dig den dåliga kritiken också istället för att kasta iväg den.

Det försöker jag...

Hm, lustigt. Tidigare i den här tråden fick jag beröm för att jag tog till mig kritiken och försökte göra bättre ifrån mig. Det försöker jag i alla fall! :)

Postad
Klagar inte över filmen, men försök att ta åt dig den dåliga kritiken också istället för att kasta iväg den.

Filmen är ju redan gjord.....kritiken är tydligen bra.....förstår inte vad du menar "kasta iväg den"? Ny film kanske blir ännu bättre

/nils

Postad
Det försöker jag...

Hm, lustigt. Tidigare i den här tråden fick jag beröm för att jag tog till mig kritiken och försökte göra bättre ifrån mig. Det försöker jag i alla fall! :)

Där kastar du ju iväg den återigen!

Postad

Här skrev du att de var en snabbproduktion. Och på sidan vars du har laddat upp den så skrev du att de inte var en snabbproduktion

Postad
Här skrev du att de var en snabbproduktion. Och på sidan vars du har laddat upp den så skrev du att de inte var en snabbproduktion

Öhhh, varför vill du stämma mig? :|

Haha, ja, i början var det en snabbproduktion sedan ändrade jag! :D Egentligen ÄR det en snabbproduktion men kommer att flyttas! :P

Postad
Öhhh, varför vill du stämma mig? :|

Haha, ja, i början var det en snabbproduktion sedan ändrade jag! :D Egentligen ÄR det en snabbproduktion men kommer att flyttas! :P

Nädå inget illa menat var bara tvungen att påpeka de :)

Postad

Maken till "ingenting" har väl sällan skådats! Sluta å tigg uppmerksamhet nån gång!Ja, jag vet att du är att betrakta som liten pojke men ge dig nån gång!!

"vad krävs för att bli moderator "

Herre gud!! Lek nåra år till,innan du håller på med detta bekreftelsebajs.

Du förstår att jag tycker att detta forum är oerhört viktigt,och konsulterar detta forum dagligen därför att här fins kunskap jag inte har imånga fall,

och att sen läsa ditt "pojkdravel" som alltid handlar om att vi ska tycka nåt om dina barnalster tar enormt mycket tid!

Men jag säger ändå:lycka till med ditt filmande,för du måste förstå att jag inte hatar dig på något sätt och jag önskar dig all lycka i dina strävanden,

jag tror tillochmed att du kan uträtta nåt framöver(jag tycker mig se att du har talang)

MVH

Fredrik"kingen"Öberg

Postad
Maken till "ingenting" har väl sällan skådats! Sluta å tigg uppmerksamhet nån gång!Ja, jag vet att du är att betrakta som liten pojke men ge dig nån gång!!

Du förstår att jag tycker att detta forum är oerhört viktigt,och konsulterar detta forum dagligen därför att här fins kunskap jag inte har imånga fall,

och att sen läsa ditt "pojkdravel" som alltid handlar om att vi ska tycka nåt om dina barnalster tar enormt mycket tid!

Men jag säger ändå:lycka till med ditt filmande,för du måste förstå att jag inte hatar dig på något sätt och jag önskar dig all lycka i dina strävanden,

jag tror tillochmed att du kan uträtta nåt framöver(jag tycker mig se att du har talang)

MVH

Fredrik"kingen"Öberg

Dåligt Fredrik Öberg. Vi som varit med ett tag vet var detta uttalade kommer ifrån.

Postad

MVH

Fredrik"kingen"Öberg

Jag blir oerhört irriterad på dig måste du veta!!!

Kan du inte någonsin ta och sluta med dina negativa kommentarer mot mig hela tiden? Jag tycker att du borde sluta med detta!

Jag tigger väl inte någon uppmärksamhet när jag vågar lägga ut min film (till skillnad från vissa) och bara vill ha kommentarer???

Sluta innan jag gör något överhastat!

Postad

Well,Järnby film,är i stockholm för att skjuta exteriörer v 49-50.vi kan väl träffas å snacka då, eller?

Och snälla daniel,Ta det lugnt.Jag är hatar dig inte! Men det blir väl så att jag

måste lämna forumet,efter som många har problem med min attityd.

Och detta forum, som från början var rent ut sagt fantastiskt har tagit formen av ett jag vet inte vad forum,där allt möjligt svammel tilllåts,

Tex Barnet carbes försök!!

Då måste en erfaren man göra vad som krävs!!

Pace, Ta bort mitt medlemskap!

Tack!för den tid som var!

Å lycka till med era produktioner!!

Fredrik"Kingen"Öberg

Fuck!! Detta forum rör plötsligt inte mig(va??)

Postad
Och detta forum, som från början var rent ut sagt fantastiskt har tagit formen av ett jag vet inte vad forum,där allt möjligt svammel tilllåts,

Tex Barnet carbes försök!!

Själv tycker jag att det är DU som har förstört hela forumet... :@

Postad
Snälla! Sluta tjafsa om skitsaker. Kingen behöver inte lämna forumet. Det vill jag inte, du är en erfaren medlem här, med kunskap inom flera områden. Ha överseende med ålder.
Postad
Snälla! Sluta tjafsa om skitsaker. Kingen behöver inte lämna forumet. Det vill jag inte, du är en erfaren medlem här, med kunskap inom flera områden. Ha överseende med ålder.

Men håll med om att han är irriterande... :(

Postad
Men håll med om att han är irriterande... :(

Han tycker nog detsamma om dig. Jag tänker inte säga vem jag tycker har fel. Bara att ni kan sluta tjafsa om skit. Annars stänger jag tråden.

• 1 månad senare...
Postad

Jaha, då blev den här filmen diskvalificierad ur Voodoo Film Awards 2006....

Bara för att man fuska lite grann...../_nemo_

Postad
Där kom det fram att du fuskade..../_nemo_

JAG SKREV INTE DET DÄR SISTA MED GRÖN TEXT!!! NÅGON MODERATOR MÅSTE HA LAGT TILL DET, ÄR DET SÅ DET SKALL GÅ TILL ELLER?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
  • Skapa nytt...