Gå till innehåll

Utkast: Zombie manustitel okänd (12 sidor)


Recommended Posts

  • 2 veckor senare...

Joo den var bra och sånt men visa saker förstog jag inte fullt så bra. Tillexe varför Proffesorn dumpar sina vakter när det strömar in zombies i labratoriumet. Men den största Nack delen med det hela var nog att..

man har sett det förut. Inte direkt nåt nytt på Zombie fronten.

Lite typisk zombie film helt enkelt, men Annars var det riktigt bra :D

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 8 månader senare...

När de skulle öppna dörren med koden började jag direkt se Resident Evil framför mej, sen oxå när "Filip kastar ett föremål in i hopen, och det skapar en fri korridor som Filip springer igenom."

 

Då måste han ha kastat nånting riktigt stort...som en bil tex :p sen undrar jag bara, om filmen ska vara på engelska tycker jag du skulle ha valt lite mer amerikanska namn, och sen som vilcans sa vem är Dialog? :p

Länk till kommentar
Share on other sites

När de skulle öppna dörren med koden började jag direkt se Resident Evil framför mej, sen oxå när "Filip kastar ett föremål in i hopen, och det skapar en fri korridor som Filip springer igenom."

 

Då måste han ha kastat nånting riktigt stort...som en bil tex :p sen undrar jag bara, om filmen ska vara på engelska tycker jag du skulle ha valt lite mer amerikanska namn, och sen som vilcans sa vem är Dialog? :p

 

Förvänta dig inga svar då tråden är från 2006 :P Hur går det föresten med ditt manus? :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha xD vi har skrotat zombie filmen och påbörjat en action istället ...fick inte tag på allt folk vi behövde :p spar manuset till framtiden dock =)

 

(Är rädd att jag förstör denna antika tråd men...)

 

Något man får läsa? :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...