filmpro Postad 5 oktober 2006 Postad 5 oktober 2006 Någon som vet ett gratis/nästintill program för att stabilisera video? 0 Citera
Jawo Postad 6 oktober 2006 Postad 6 oktober 2006 Någon som vet ett gratis/nästintill program för att stabilisera video? Finns ett plugin till virtualdub som kan stabilisera video. 0 Citera
ThirddOracle Postad 6 oktober 2006 Postad 6 oktober 2006 tror det finns inbyggt i after effects att stabilisera videon, om du har after effects testa. :) 0 Citera
donputto Postad 6 oktober 2006 Postad 6 oktober 2006 Det finns en plugin till premiere som heter steady move som är helt okej, tror att den finns som plugin till andra klipp program också. 0 Citera
filmpro Postad 7 oktober 2006 Författare Postad 7 oktober 2006 jo jag vet alla kostar förut deshaker till virtualdub som jag provat, fungerar bra. Men fungerar inte till, som jag glömde att skriva förut, hd-material, så de blir min nya fråga. Är det någon som vet ett bra deshake program för hd? 0 Citera
Jawo Postad 7 oktober 2006 Postad 7 oktober 2006 jo jag vet alla kostar förut deshaker till virtualdub som jag provat, fungerar bra. Men fungerar inte till, som jag glömde att skriva förut, hd-material, så de blir min nya fråga. Är det någon som vet ett bra deshake program för hd? Varför skulle det inte funka med HD material? Edit: Såg detta nu "Version 1.7.1 (2005-07-28) Fixed an old bug that suddenly showed itself (by crashing) when I tried VirtualDub-MPEG2 with an HDV clip." Det bör alltså funka om du provar nyaste versionen. 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 8 oktober 2006 Postad 8 oktober 2006 Om du har Afterfx pro kan du använda motion trackern för att stabilisera 0 Citera
filmpro Postad 9 oktober 2006 Författare Postad 9 oktober 2006 Varför skulle det inte funka med HD material? Edit: Såg detta nu "Version 1.7.1 (2005-07-28) Fixed an old bug that suddenly showed itself (by crashing) when I tried VirtualDub-MPEG2 with an HDV clip." Det bör alltså funka om du provar nyaste versionen. okej. precis ett sånt svar ja vänta på tackar! ska ladda ner uppdateringen genast! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.