Jump to content

filmaffischer filmklappan

Armin

Recommended Posts

hej!

jag köpte en stor filmklappa från filmaffischer.com , sen köpte jag vita kritor i en affär där kvinnan sa att dem var , något med kalk , vet inte vad hon menade ... och nu när jag skriver något på den , så blir det bara grått och när jag lyfter klappan så "faller" det vita lagret av , och man ser knappt vad som står .... och jag känner på klappan att den är "len" , vad kan vara fel:s ?

kan jag ha fel typ av krita? för det ser precis ut som en vanlig skolkrita , de som stog på paketet för kritorna var " crayola - Anti dust" ....

för de känns tråkigt om de e nu så att området där man ska skriva texten är skadad på något sätt ...och testade att tvätta dem flera gånger , och med diskmedel också för att ta bort sputs . Nu när jag skriver måste jag typ "trycka hårt" för att det ska stå något , när jag lyfter klappan så försvinner det vita bara bort , och kvar på kritan är bara svart färg... vad ska jag göra?

• 4 weeks later...

Har du provat? Jag tyckte jag var ett geni när jag köpte whiteboardpennor för att kunna skriva meddelanden på kylskåpsdörren. Det fungerade inte, och dörren blev besvärlig att få vit igen. Jag tror whiteboards har nån speciell ytbeläggning.

Jo det har jag provat, och det funkar fin fint.. Men eftersom jag inte synkar utan oftast kör ljud direkt i kameran, så använder jag mig av kartong papper och plastficka, funkar fint om man torkar bort efter varje gång man använt den. Men en kompis har använt inslagsplast (Typ till skolböcker) Och det funkar bättre än plastfickor. OCh det gör ju inte så mycket om det blir förstört, inte dirket det dyraste materialet att köpa..