MartinExtor Posted August 31, 2006 Posted August 31, 2006 Detta är texten till Slangen Gunnar.Slangen Gunnar.pdf 1 Quote
vilcans Posted August 31, 2006 Posted August 31, 2006 Vissa har för mycket tid uppenbarligen... Parodiera nåt som redan från början är så absurt, det är liksom lite... meningslöst? 0 Quote
lilla_farbrorn Posted August 31, 2006 Posted August 31, 2006 Vad exakt tänkte du när du la upp texten på det här forumet? Vad tänkte du att vi skulle ha för nytta av den? 0 Quote
Java ex Machina Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 seriöst, hur kul är det när alla hackar ner på ens första post när man precis gått med i ett forum? välkommen till voodoo, martin. folk brukar vara trevligare. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Jag hackar inte, jag bara undrar med tanke på omröstningen: Jag vill gärna använda det! Nej tack! Du får hitta någon annan! Inte något för mig! Men jag kanske känner någon! .. använda till vad undrar jag bara? 0 Quote
MartinExtor Posted September 1, 2006 Author Posted September 1, 2006 Jag tänkte bara att vissa vill göra om populära musikvideor! Tex de upphypade "smurfsångerna" med en tjej ifrån Köping som finns på youtube.com fattar ni vad jag menar!? Har inte användning för det nu eftersom jag inte kan sjunga själv! ;) 0 Quote
Java ex Machina Posted September 1, 2006 Posted September 1, 2006 Jag tänkte bara att vissa vill göra om populära musikvideor! Tex de upphypade "smurfsångerna" med en tjej ifrån Köping som finns på youtube.com fattar ni vad jag menar!? Har inte användning för det nu eftersom jag inte kan sjunga själv! ;) det kan inte basshunter heller... 0 Quote
Recommended Posts